piątek, 19 lipca, 2024

Artykuły

Wszystkie drogi prowadzą do Polski. Tendencje dezinformacyjne z ostatniego tygodnia

Wzbudzać niepokój i chaos – to właśnie ma na celu i „kocha” dezinformacja...

Wyjątki potwierdzające regułę – brandingowe podsumowanie 2023 roku

Krzysztof Koczorowski wybrał pięć najbardziej udanych rebrandingów minionego roku…

Przyszłość eventów karnawałowych w firmach – unikatowa rola zmysłów, emocji i immersyjności

Jak odświeżyć doświadczenia związane z firmowymi imprezami karnawałowymi, wykorzystując najnowsze trendy?

Przyszłość public affairs: kulisy European Digital Advocacy Summit w Brukseli

Relację z wydarzenia przygotował dla PRoto.pl Kacper Zarembski z CEC Group...

Historyczno-kulturalne przestrzenie jako evergreen w branży eventowej

W obecnych czasach poszukiwane są niepowtarzalne miejsca do organizacji imprez...

Od tradycji do innowacji: jak stworzyć wyjątkowe wydarzenie firmowe na zakończenie roku

Warto pomyśleć o czymś więcej niż utartych spotkaniach w otoczeniu choinkowych ozdób z prezentacją PowerPoint pełną firmowych statystyk...

Wieczór przy barszczu i karpiu odchodzi do lamusa. Trendy w firmowych spotkaniach świątecznych

Jedna kwestia pozostaje niezmienna – pracownicy pragną czuć się docenieni...

Po co markom internetowi liderzy opinii?

Ta dość szczególna i nadal niezagospodarowana grupa...

Czego młodzi oczekują od pracy w PR?

Wśród pracodawców z branży PR często można usłyszeć o trudnościach ze znalezieniem pracowników. Z czego to wynika?

Trend „purpose driven”, czyli jak z mydła i lodów uczynić manifest

Konsumenci oczekują bowiem czegoś więcej niż dobrych cen i kolorowych obrazków...

5 sposobów na bardziej ekologiczne eventy

Organizacja konferencji, festiwali i koncertów jest zwykle związana z intensywnym zużyciem energii i wykorzystaniem dużej ilości surowców...

Co zrobić, by kolejne pokolenia nie toczyły wojen o chleb. O komunikacji marek spożywczych w kontekście 2050

„Chciałabym, żeby mój syn nie walczył o jedzenie dla swoich bliskich” – pisze Agnieszka Krysztofowicz z Lighthouse...

W 2023 zaczniemy na nowo mówić o wartościach i odpowiedzialności

Zielone eventy, zwrot z inwestycji i partnerskość – przedstawiciele Endorfiny podsumowują miniony rok w eventach i opowiadają o tym, co czeka nas w bieżącym...

Czasem słońce, czasem deszcz – brandingowe podsumowanie 2022 roku

Nadal najsilniejszym trendem było upraszczanie znaków graficznych...

Dane i kreacja wesprą kampanie 1,5%

Jak dobrze zaplanować kampanię, która ma skutecznie zachęcić podatników do przekazania części podatku na OPP?

PR w evencie

Każde dobre działanie eventowe musi mieć cel, idee oraz spójność w przekazie informacji – pisze Dariusz Jaszcz, właściciel agencji Lizard...