Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WebTalk i endorfina events łączą się w grupę spółek. webtalk – agencja digitalowa, zajmująca się budowaniem, realizowaniem strategii marek w internecie, działaniami e-commerce i komunikacją w mediach społecznościowych – nawiązuje współpracę z firmą eventową – endorfina events. oba przedsiębiorstwa połączono w grupę, chociaż nadal będą działać na rynku pod swoimi markami. w agencjach nie zachodzą zmiany na stanowiskach dyrektorów zarządzających. webtalk nadal będzie kierowana przez michała dunina, a endorfina events – przez michała kaletę. z firmy digitalowej odchodzi jednak drugi z dotychczasowych partnerów zarządzających, maciej maślak. będzie współpracował z grupą jako konsultant do spraw relacji z niektórymi klientami. wybrano natomiast czteroosobowy zarząd nowo powstałej grupy. znaleźli się w nim: agnieszka sołtysiak (odpowiedzialna za finanse), michał kaleta (zajmuje się zarządzaniem działalnością eventową), michał dunin (koordynuje obszar digital) i maciej ledzion (pracuje nad rozwojem biznesu grupy). „rynek wymaga od agencji działań wielokanałowych, dlatego połączenie kompetencji eventmarketingowych i digitalowych jest naturalnym uzupełnieniem dla obu firm. to jednak dopiero początek, ponieważ nasze długofalowe plany rozwoju i poszerzania kompetencji sięgają znacznie dalej” – mówi maciej ledzion, członek zarządu grupy endorfina events i webtalk. jak podaje, agencje nie zamierzają wprowadzać „rewolucyjnych zmian” w zespołach i technice zarządzania. „połączenie budżetów dwóch spółek w jeden to oczywiście strategia skalowania biznesu, jednak najważniejsi są ludzie. to oni zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces – przez dziewięć lat w przypadku endorfina events i siedem w przypadku webtalk ” – mówi agnieszka sołtysiak, członek zarządu nowo powstałej grupy. obie spółki zachowują różne osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami. pr managerem w endorfina events pozostaje krzysztof ratnicyn , a communications officerem w webtalk jest jolanta żarnoch (dawniej winiarska). czytaj więcej:polski krajobraz eventowy. wywiad z zarządem endorfina events. webtalk i endorfina events korzystają z danych instytutu monitorowania mediów. na zdjęciu głównym (od lewej): michał kaleta, maciej ledzion, agnieszka sołtysiak, michał dunin. (mp).
WebTalk – agencja digitalowa, zajmująca się budowaniem, realizowaniem strategii marek w internecie, działaniami e-commerce i komunikacją w mediach społecznościowych – nawiązuje współpracę z firmą eventową – endorfina events. Oba przedsiębiorstwa połączono w grupę, chociaż nadal będą działać na rynku pod swoimi markami.
W agencjach nie zachodzą zmiany na stanowiskach dyrektorów zarządzających. WebTalk nadal będzie kierowana przez Michała Dunina, a endorfina events – przez Michała Kaletę. Z firmy digitalowej odchodzi jednak drugi z dotychczasowych partnerów zarządzających, Maciej Maślak. Będzie współpracował z grupą jako konsultant do spraw relacji z niektórymi klientami.
Wybrano natomiast czteroosobowy zarząd nowo powstałej grupy. Znaleźli się w nim: Agnieszka Sołtysiak (odpowiedzialna za finanse), Michał Kaleta (zajmuje się zarządzaniem działalnością eventową), Michał Dunin (koordynuje obszar digital) i Maciej Ledzion (pracuje nad rozwojem biznesu grupy).
„Rynek wymaga od agencji działań wielokanałowych, dlatego połączenie kompetencji eventmarketingowych i digitalowych jest naturalnym uzupełnieniem dla obu firm. To jednak dopiero początek, ponieważ nasze długofalowe plany rozwoju i poszerzania kompetencji sięgają znacznie dalej” – mówi Maciej Ledzion, członek zarządu grupy endorfina events i WebTalk.
Jak podaje, agencje nie zamierzają wprowadzać „rewolucyjnych zmian” w zespołach i technice zarządzania. „Połączenie budżetów dwóch spółek w jeden to oczywiście strategia skalowania biznesu, jednak najważniejsi są ludzie. To oni zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces – przez dziewięć lat w przypadku endorfina events i siedem w przypadku WebTalk” – mówi Agnieszka Sołtysiak, członek zarządu nowo powstałej grupy.
Obie spółki zachowują różne osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami. PR Managerem w endorfina events pozostaje Krzysztof Ratnicyn, a Communications Officerem w WebTalk jest Jolanta Żarnoch (dawniej Winiarska).
Czytaj więcej:
Polski krajobraz eventowy. Wywiad z zarządem endorfina events
WebTalk i endorfina events korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Na zdjęciu głównym (od lewej): Michał Kaleta, Maciej Ledzion, Agnieszka Sołtysiak, Michał Dunin
(mp)