.

 

Kamil Durczok z agencją PR

dodano: 
25.02.2015
komentarzy: 
2

Po drugiej publikacji tygodnika Wprost Kamil Durczok zdecydował się powierzyć komunikację agencji PR Point of View.

Do agencji zgłosiła się jego żona, Marianna Dufek-Durczok. Działaniami zajmują się Monika Janowska-Mleczko i Aleksandra Pawłowska.

Jak informują, agencja nie planuje żadnego oświadczenia w imieniu klienta, ponieważ jego wypowiedź w TOK FM oraz oświadczenie jego żony są wystarczające. (mb)

fot.: TVN/Krzysztof Dubiel

Czytaj także:

Czekając na fakty. Czy doniesienia Wprost zaszkodzą TVN i Durczokowi?

Adam Łaszyn o publikacji Wprost

TVN: jeśli to będzie konieczne, podejmiemy dodatkowe kroki, aby pozostać atrakcyjnym pracodawcą

 

 

 

 

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
25.02.2015
16:08:16
Bumper
(25.02.2015 16:08:16)
Fakt, że Kamil Durczok wynajął agencję PR i że jakakolwiek agencja PR zdecydowała się tę postać obsługiwać pokazuje, że w naszej branży pieniądze nie śmierdzą. Bardzo to smutne. Polskie środowisko PR jest bowiem tak samo odpowiedzialne za zmowę milczenia wokół zachowań Durczoka, jak środowisko dziennikarskie, ponieważ oba te środowiska zawodowe wiedzą o tym dobrze i to od dekad. Kulturowe zdziczenie Durczoka znane jest nie od dziś, a od ćwierci wieku. Jako pi-arowiec dowiedziałem się od moich koleżanek o tym, co robi z kobietami Durczok już w połowie lat 90., czyli wtedy, gdy pracował w TVP. Tutaj nie ma żadnych rewelacji w związku z tym, co relacjonuje tygodnik „Wprost”, bo to, jak Durczok zachowuje się wobec kobiet jest dobrze znane od dziesięcioleci. I nikt z tym nic nie zrobił ani w TVP, ani w TVN. Zawodowe środowisko PR zawiodło molestowane kobiety na całej linii i w najcięższej chwili, a dziś środowisko PR zajmuje się ratowaniem Durczoka. Jest to obrzydliwe. Jestem właścicielem agencji PR i gdyby K. Durczok przyszedł do mojej firmy to nawet drzwi nie zostałyby tej postaci otworzone. Jeśli cokolwiek powinno teraz zrobić krajowe środowisko PR to pomóc komisji TVN i wskazać te kobiety, które uciekły przed Durczokiem z TVP i TVN do warszawskich agencji public relations. Jeśli cokolwiek powinno teraz zrobić krajowe środowisko PR to nie sztucznie naprawiać wizerunek Durczoka, ale ‒ jako zadośćuczynienie za własną zmowę milczenia w sprawie Durczoka ‒ powinno bezpłatnie uruchomić kampanię społecznościową przeciwko takim typom, jak Durczok i przeciwko naruszaniu w miejscu pracy wszystkich praw kobiet. No ale jak widać „pecunia non olet” ‒ należy życzyć agencji Point of View dalszego dobrego samopoczucia i zdolności patrzenia w lustro bez obrzydzenia.
25.02.2015
15:01:18
3pm
(25.02.2015 15:01:18)
agencja POV...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin