Luiza Jurgiel-Żyła w jury konkursu Eventiada

dodano: 
09.09.2019
komentarzy: 
0

Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz PR Manager w firmie Cresa Polska, została zaproszona do grona jury w tegorocznej edycji Eventiada IPRA Golden World Awards. Od 2017 roku jest to wschodnioeuropejska edycja partnerska konkursu IPRA GWA, organizowanego od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (International Public Relations Association, IPRA).

Eventiada to jeden z większych konkursów dla branży komunikacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2017 roku nadesłano 900 zgłoszeń z 11 krajów, rok później – z 13. Jury ocenia kampanie m.in. pod kątem wykorzystania narzędzi digitalowych czy eventów, szuka najlepszych działań CSR-owych, lifestylowych czy tych należących do dziedziny komunikacji korporacyjnej i produktowej.

„Konkurs urósł od krajowego plebiscytu dla studentów w Rosji aż do międzynarodowego prestiżowego wydarzenia, w którym biorą udział profesjonaliści z trzynastu krajów. Partnerstwo IPRA wyniosło Eventiadę na inny poziom. Od zeszłego roku oficjalnym językiem konkursu jest angielski, co otworzyło organizatorom możliwość zapraszania do współpracy międzynarodowego jury, w tym PSPR-u” – komentuje w rozmowie z PRoto.pl prezeska polskiej organizacji.

Jurgiel-Żyła wciąż czeka na przydział zgłoszeń do analizy. „Mam nadzieję, że będę mogła oceniać kategorię obejmującą kampanie międzynarodowe, bo uważam ją za najtrudniejszą. Koordynacja PR-owców w wielu krajach lub co gorsza zarządzanie relacjami na odległość i odpowiadanie na potrzeby odbiorców w wielu różnych kulturach to nie lada wyzwanie. Liczę, że Polska będzie silnie reprezentowana w tym konkursie i już w połowie listopada będziemy gratulować rodakom statuetek” – mówi prezeska PSPR-u.

Wśród nagradzanych znajdywały się w przeszłości polskie podmioty – dla przykładu w 2018 roku kampania „ibis. Tu mieszka muzyka” (Public Dialog, VML, TheProduction dla Grupy Hotelowej Orbis) wygrała w kategorii najbardziej innowacyjnych projektów, a rok wcześniej triumfy święcił Nest Bank z Made in PR za inicjatywę „Superfotelik – chroni na bank!” (złoto w sekcji Best Communications Strategy). (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin