Kampania Nest Banku nagrodzona w Eventiada IPRA Golden World Awards 2017

dodano: 
28.11.2017
komentarzy: 
0

Projekt Nest Banku „Superfotelik – chroni na bank!” otrzymał złoto w kategorii Best Communications Strategy w szóstej edycji konkursu Eventiada IPRA Golden World Awards. Nagrodę wręczono podczas gali, która odbyła się 16 listopada 2017 roku w Moskwie. Za realizację kampanii była odpowiedzialna agencja Made in PR. Kreacją reklamową kampanii zajmowała się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny był Propeller Film, a landing page i materiały digitalowe przygotowała agencja Imagine. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

Kampania edukacyjna, która rozpoczęła się w czerwcu 2017 roku, była akcją wizerunkową banku związaną z launchem pierwszego na rynku bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe.

W ramach kampanii powstała strona internetowa, na której rodzice mogli znaleźć materiały poradnikowe, przygotowane we współpracy z ekspertem Pawłem Kurpiewskim, biomechanikiem zderzeń. Znalazły się tam m.in. filmy instruktażowe, pokazujące zasady doboru najlepszego fotelika dla dziecka czy szkolenia online. Ambasadorami kampanii zostali rozpoznawalni rodzice: Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel, którzy wzięli udział w teaserowej produkcji „Cichopek rekrutuje ochroniarza dla swojego dziecka”.

Jurorzy nagrodzili kampanię za innowacyjne podejście do tematu bezpieczeństwa oraz za wykorzystanie bogatej palety niestandardowych narzędzi i kanałów komunikacji, które dotąd nie były spotykane w branży finansowej.

Eventiada IPRA Golden World Awards to konkurs komunikacyjny w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia do niego napłynęły aż z 11 krajów: Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniało jury, któremu przewodniczył Bart de Vries, prezes IPRA, jednocześnie członek jury Golden World Awards. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin