niedziela, 8 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAlicja Górka-Pruszczak rzeczniczką Volvo Car Poland

Alicja Górka-Pruszczak rzeczniczką Volvo Car Poland

Rzeczniczką prasową Volvo Car Poland została Alicja Górka-Pruszczak. W połowie października 2023 roku przejęła tę funkcję od Stanisława Dojsa, który po prawie 11 latach rozstaje się z firmą.

Górka-Pruszczak będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki Volvo w Polsce, w tym za zarządzanie biurem prasowym, content marketing, eventy, komunikację wewnętrzną i projekty specjalne. W najbliższym czasie zajmie się wprowadzaniem na rynek nowych modeli elektrycznych Volvo EX30 i Volvo EX90.

Alicja Górka-Pruszczak ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego, przede wszystkim w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, doradztwie antykryzysowym oraz prowadzeniu szkoleń medialnych. W swojej karierze planowała kampanie komunikacyjne oraz odpowiadała za zarządzanie nimi, również w zakresie wprowadzania strategii zrównoważonego rozwoju dla firm z sektora logistyki i motoryzacji, finansów i usług profesjonalnych, technologii, nieruchomości oraz FMCG.

Przed dołączeniem do Volvo przez dwa lata kierowała zespołem komunikacji korporacyjnej w agencji Big Picture. Wcześniej z kolei pełniła funkcję zastępcy dyrektora w departamencie komunikacji i promocji Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Poprzednio była z kolei Executive Directorem w Havas PR Warsaw. Pracowała także m.in. w MSL (wcześniej MSLGROUP), Weber Shandwick czy On Board – ECCO International Communications Network.

Stanisław Dojs do Volvo dołączył pod koniec 2012 roku. Był odpowiedzialny za komunikacyjną stronę wprowadzenia kilkunastu modeli producenta na rynek, działania sponsoringowe i partnerskie oraz liczne działania z zakresu komunikacji korporacyjnej. Teraz zdecydował kontynuować karierę poza organizacją, nie ujawnia jednak jeszcze szczegółów. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj