środa, 18 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaBranża marketingowa nagrodziła projekty wspierające dobrostan

Branża marketingowa nagrodziła projekty wspierające dobrostan

21 maja 2025 roku odbyła się finałowa gala pierwszej edycji konkursu Dobrostars, który powstał po to, by nagradzać najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Za inicjatywą stoją IAA Polska oraz uczestnicy programu liderskiego Marketing Masterminds.

Ambasadorem konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i promotor zdrowego stylu życia, który swoim wystąpieniem zainspirował gości do codziennego dbania o swój dobrostan. Galę poprowadziła Małgorzata Ohme, dziennikarka, psycholożka i ekspertka w obszarze wellbeingu.

Konkurs Dobrostars wyróżnia rozwiązania, które realnie wpływają zdrowie psychiczne, fizyczne i komfort pracy zespołów. Do pierwszej edycji zgłoszono 101 praktyk. Nagrody przyznano w czterech kategoriach.

W kategorii Mental Champion – za działania wzmacniające zdrowie psychiczne i odporność pracowników – nagrodzone zostały firmy:

  • Bluerank
  • Credit Agricole Bank Polska
  • Dentsu Polska
  • Warner Bros. Discovery

W kategorii Fit Worksite – za promowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia – laureatami zostały firmy:

  • Decathlon Polska
  • Nationale-Nederlanden
  • SGB-Bank
  • T-Mobile Polska

W kategorii Hybrid King – za efektywne i elastyczne podejście do pracy hybrydowej – Jury nagrodziło firmy:

  • DevaGroup
  • Kava

Statuetki w kategorii Open – za innowacyjne, niestandardowe inicjatywy – powędrowały do firm:

  • PKO Bank Polski
  • Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe wyróżnienie przyznano firmie Publicis Groupe.

Jury przyznało też wyróżnienie poza kategoriami – za systemowe zarządzanie dobrostanem pracowników. Trafiło ono do firmy USP Zdrowie.

Wręczono ponadto nagrody dodatkowe od partnerów konkursu: In-Pulse, Polski Instytut Mindfulness, Kirov Strategic Negotiators i Benefit Systems. Powędrowały one odpowiednio do firm: USP Zdrowie, Bluerank, Bulten Invest oraz Jeronimo Martins.

Galę urozmaiciły warsztat uważności poprowadzony przez Bartosza Jakimca, prezesa Polskiego Instytutu Mindfulness, oraz podsumowanie trendów i zgłoszeń przygotowane przez dr. Pawła Fortunę, psychologa biznesu.

Partnerami wydarzenia byli: Power Walk, MultiLife, In-Pulse, Polkomtel, Allegro, Google, Grupa Maspex, Get Louder. Forbes Polska był patronem medialnym konkursu, a partnerami branżowymi – IAB Polska oraz SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj