21 maja 2025 roku odbyła się finałowa gala pierwszej edycji konkursu Dobrostars, który powstał po to, by nagradzać najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Za inicjatywą stoją IAA Polska oraz uczestnicy programu liderskiego Marketing Masterminds.
Ambasadorem konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i promotor zdrowego stylu życia, który swoim wystąpieniem zainspirował gości do codziennego dbania o swój dobrostan. Galę poprowadziła Małgorzata Ohme, dziennikarka, psycholożka i ekspertka w obszarze wellbeingu.
Konkurs Dobrostars wyróżnia rozwiązania, które realnie wpływają zdrowie psychiczne, fizyczne i komfort pracy zespołów. Do pierwszej edycji zgłoszono 101 praktyk. Nagrody przyznano w czterech kategoriach.
W kategorii Mental Champion – za działania wzmacniające zdrowie psychiczne i odporność pracowników – nagrodzone zostały firmy:
- Bluerank
- Credit Agricole Bank Polska
- Dentsu Polska
- Warner Bros. Discovery
W kategorii Fit Worksite – za promowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia – laureatami zostały firmy:
- Decathlon Polska
- Nationale-Nederlanden
- SGB-Bank
- T-Mobile Polska
W kategorii Hybrid King – za efektywne i elastyczne podejście do pracy hybrydowej – Jury nagrodziło firmy:
- DevaGroup
- Kava
Statuetki w kategorii Open – za innowacyjne, niestandardowe inicjatywy – powędrowały do firm:
- PKO Bank Polski
- Ringier Axel Springer Polska
Dodatkowe wyróżnienie przyznano firmie Publicis Groupe.
Jury przyznało też wyróżnienie poza kategoriami – za systemowe zarządzanie dobrostanem pracowników. Trafiło ono do firmy USP Zdrowie.
Wręczono ponadto nagrody dodatkowe od partnerów konkursu: In-Pulse, Polski Instytut Mindfulness, Kirov Strategic Negotiators i Benefit Systems. Powędrowały one odpowiednio do firm: USP Zdrowie, Bluerank, Bulten Invest oraz Jeronimo Martins.
Galę urozmaiciły warsztat uważności poprowadzony przez Bartosza Jakimca, prezesa Polskiego Instytutu Mindfulness, oraz podsumowanie trendów i zgłoszeń przygotowane przez dr. Pawła Fortunę, psychologa biznesu.
Partnerami wydarzenia byli: Power Walk, MultiLife, In-Pulse, Polkomtel, Allegro, Google, Grupa Maspex, Get Louder. Forbes Polska był patronem medialnym konkursu, a partnerami branżowymi – IAB Polska oraz SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.