czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomości„#dlaKOLEGIpytam”. PZU Zdrowie zachęca mężczyzn do profilaktycznych badań

„#dlaKOLEGIpytam”. PZU Zdrowie zachęca mężczyzn do profilaktycznych badań

W listopadzie 2024 roku, z okazji miesiąca zdrowia, w którym szczególną uwagę zwraca się na problem męskich nowotworów i dobrostanu psychicznego, PZU Zdrowie ruszyło z kolejną odsłoną akcji „#dlaKOLEGIpytam”. Przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe chce dzielić się wiedzą dotyczącą męskiego zdrowia oraz zachęcić mężczyzn do profilaktycznych badań.

Hasło przewodnie „#dlaKOLEGIpytam” nawiązuje do celu kampanii, jakim jest dostarczenie odpowiedzi na nurtujące pytania związane ze zdrowiem mężczyzn oraz zachęcenie ich do zadbania o siebie. Służyć ma temu strona zdrowie.pzu.pl/dlaKOLEGIpytam, będąca bazą wiedzy, w której znajdują się artykuły, infografiki oraz filmy w formacie Q&A z ekspertami PZU Zdrowie, w tym urologiem i psychologiem. Jak podkreśla firma, motywacja do badań i zwalczanie przekonań są kluczowymi aspektami skuteczności profilaktyki.

Źródło: youtube.com/PZU_Zdrowie

W tegorocznej edycji kampanii linia kreatywna opiera się na interpretacji klasycznych motywów sztuki w kontekście profilaktyki zdrowotnej. Dzieła, które zostały wygenerowane za pomocą AI, prezentują współczesny wygląd oraz wąsy – listopadowy symbol troski o męskie zdrowie.

>>> Chcesz zgłębić temat AI? Przyjdź na Kongres PRotoZdobądź bilety!

Ilustracje te, które opatrzono dodatkowo hasłami wykorzystującymi grę słów łączącą je z męską profilaktyką, pojawiły się na profilach PZU Zdrowie na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Kolejne kreacje będą systematycznie publikowane we wspomnianych mediach społecznościowych.

PZU Zdrowie zauważa, że nie ma znaczenia, „czy jesteś przystojny jak postać spod pędzla renesansowego malarza lub masz ciało niczym antyczny posąg”, bo „nowotwór jądra i rak prostaty mogą dotknąć każdego”.

W komunikację akcji zaangażowano twórców internetowych, którzy przez cały listopad będą w swoim stylu zachęcać do profilaktyki. Wśród biorących udział w kampanii influencerów znaleźli się Adam Ptak, Dawid Tymiński, Karol Majchrzak i Piotr Karwala z modowej grupy Dandycore, copywriter i pisarz bajek dla dzieci Marcin Malec, recenzent męskich kosmetyków Filip Zaręba i trener personalny Jakub Bednarczyk. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj