.

Facebook usuwa funkcję zakupów na żywo

dodano: 
04.08.2022
komentarzy: 
0

Od 1 października 2022 roku nie będzie można organizować nowych lub zaplanowanych wydarzeń Live Shopping na Facebooku. Nadal będzie można korzystać z usługi Facebook Live do transmisji wydarzeń na żywo, ale nie będzie można tworzyć list odtwarzania produktów ani oznaczać produktów w filmach Facebook Live – czytamy w oświadczeniu Mety.

Funkcja została zaprojektowana dwa lata temu, aby dać twórcom i markom w interaktywny sposób sprzedawać przedmioty, połączyć się z widzami i potencjalnie zdobyć nowych klientów – przypomina techcrunch.com. 

Jak informuje źródło, Facebook nie jest jedyną platformą, która chce ograniczyć zakupy na żywo, ponieważ niedawno ujawniono, że TikTok podobno porzucił plany rozszerzenia swojej inicjatywy e-commerce „TikTok Shop” na Stany Zjednoczone i dodatkowe części Europy. Techcrunch.com pisze, że The Financial Times poinformował, że plany ekspansji zostały porzucone po tym, jak influencerzy zrezygnowali z projektu w Wielkiej Brytanii. (zd)

Źródło:

facebook.com, Facebook Live Shopping will be going away on October 1/ techcrunch.com, Facebook is shooting down its live shopping feature on October 1 , 4.08.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin