sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościIzabela Wejcht rusza z własną agencją

Izabela Wejcht rusza z własną agencją

W kwietniu 2023 roku na rynku public relations pojawiła się nowa agencja – WeCom PR. Jej założycielką jest Izabela Wejcht, związana z branżą PR od 20 lat.

WeCom PR będzie świadczyć usługi z zakresu konsultingu komunikacyjnego i public relations. Agencja zamierza skupić się na pełnym doradztwie komunikacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji korporacyjnej, specjalistycznej komunikacji w sektorze B2B oraz komunikacji w obszarze zrównoważonego rozwoju. „Dzięki wykorzystaniu thought leadership, media relations, mediów społecznościowych oraz wsparciu nowych technologii kreujemy dla marek wartościowe treści i tworzymy nowe formy interakcji z otoczeniem” – pisze o sobie firma Izabeli Wejcht.

Nazwa agencji – WeCom PR – ma być nawiązaniem do wspólnych celów klientów, agencji oraz interesariuszy z obszaru komunikacji i PR. „Działania komunikacyjne przynoszą najlepszy efekt, jeśli oparte są na »My« (»We«), czyli bliskiej współpracy i długofalowych relacjach” – przekazuje agencja. 

Logo WeCom PR

Firma jest aktualnie na etapie budowania portfolio klientów oraz zespołu. „Różnorodność jest dla mnie wartością, tak więc będę chciała pozyskać do współpracy zarówno doświadczonych ekspertów o wysokich standardach pracy, jak również młode, ambitne osoby chcące rozwijać się w dziedzinie komunikacji” – mówi Izabela Wejcht.

Dotychczas Izabela Wejcht pełniła funcję Head of Corporate Communications i PR Directora w Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe). Pracę w polskim oddziale Cohn&Wolfe rozpoczęła w styczniu 2019 roku na stanowisku dyrektora PR – odpowiadała wówczas  m.in. za rozwój oferty w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR-u i programów edukacyjnych oraz doradztwo dla kluczowych klientów agencji.

Wcześniej pracowała jako dyrektor w Lighthouse. Przed tym natomiast była związana z agencjami Edelman i FleishmanHillard, a także pełniła funkcję CSR & PR Managera w Carlsberg Polska. Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z public relations oraz zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj