.

LinkedIn wprowadza nowe narzędzia analityczne

dodano: 
07.12.2022
komentarzy: 
0

LinkedIn na swoim blogu poinformował, że wprowadza nowe narzędzia, które mają pomóc w analizie docierania treści do odbiorców.

W statystykach pojawi się oddzielna karta „Odbiorcy”, dzięki której będzie można śledzić wzrost liczby obserwujących. Ma to pomóc w zrozumieniu, jakie treści wpływają na rozwój strony, oraz w kształtowaniu strategii na przyszłość.

Dostępna ma być także nowa sekcja „Dane demograficzne”, znajdująca się pod przyrostem liczby obserwujących na karcie „Odbiorcy”. Pojawi się tam podział bazy obserwujących według stanowisk, lokalizacji, branż, stażu pracy, wielkości firmy i nazwy firmy, co ma pomóc zrozumieć odbiorców i lepiej dopasować publikacje do ich preferencji.

Twórcy będą mieli także możliwość zobaczenia, które publikacje na ich stronie były najpopularniejsze. W module wyświetlą się maksymalnie trzy najskuteczniejsze posty według liczby wyświetleń lub zaangażowania w wybranym zakresie czasowym. Można jednak wyświetlić rozszerzony widok, aby zobaczyć wszystkie swoje posty w wybranym okresie, uporządkowane według wyników. W tym celu należy kliknąć „pokaż więcej”. (bs)

Źródło: linkedin.com

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin