.

 

Magdalena Łukasiuk rozstała się ze 180heartbeats + JUNG v MATT

dodano: 
06.05.2022
komentarzy: 
0

Magdalena Łukasiuk poinformowała, że z końcem kwietnia 2022 roku zakończyła pracę w 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako Head of PR przez ponad cztery lata koordynowała działania PR agencji. Była odpowiedzialna za działania wizerunkowe 180heartbeats +JUNG v MATT oraz wsparcie kampanii dla klientów firmy.

Wśród projektów, którymi się zajmowała, były m.in. „Niezniszczalna tęcza” dla Ben&Jerry’s, „A co gdyby?” dla OLX, Helping Whopper Burger King czy Jestem kobietą YES. Była też odpowiedzialna za projektowe wsparcie PR dla Google’a i YouTube’a, a także takich marek jak innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut czy Amnesty International. Wcześniej przez dziesięć lat była dziennikarką, a następnie pracowała w zespołach komunikacji i marketingu m.in. ATM Grupie i Grupie PWN.

Magdalena Łukasiuk przekazała też, że niezależnie od pracy w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, rok temu we współpracy z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, Marketing Managerem Rocketjobs.pl, zainicjowała projekt „#PoStronieKobiet”, w ramach którego ukazał się m.in. raport z badania równości płci w branży komunikacji marketingowej. „Praca przy »#PoStronieKobiet« przewartościowała także moje zawodowe priorytety” – tłumaczy Magdalena Łukasiuk, zapowiadając, że zamierza skoncentrować się na pracy na rzecz równości w branży. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe jako ekspertka ds. PR. Nie zdradza jednak jeszcze szczegółów.

Jak podała Łukasiuk, 180heartbeats + JUNG v MATT prowadzi rekrutację do zespołu PR. Sama agencja nie odpowiedziała na pytania w tej sprawie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin