piątek, 13 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryMarcin Bełza CEO Walk Creative i COO Grupy Walk

Marcin Bełza CEO Walk Creative i COO Grupy Walk

Wraz z początkiem czerwca 2025 roku Grupa Walk poinformowała o dołączeniu do zespołu Marcina Bełzy – eksperta z wieloletnim doświadczeniem m.in. w obszarze komunikacji, strategii marketingowych i badań. Objął on stanowisko CEO Walk Creative oraz COO Grupy Walk.

W nowej roli Bełza odpowiada za rozwój Walk Creative. Ponadto jako dyrektor operacyjny Grupy Walk – wspólnie z zarządzającymi Walk PR i Walk Events – będzie pracował nad procesami wspierającymi ofertę cross-sell. Wśród jego kluczowych kompetencji znajdują się: budowa i zarządzanie zespołami projektowymi, tworzenie strategii komunikacyjnych oraz badania. Jego działania mają skupiać się także na dalszym umacnianiu synergii pomiędzy spółkami Walk oraz rozwijaniu całościowej oferty dla klientów.

Marcin Bełza ma wieloletnie doświadczenie w obszarze badań, komunikacji, brand & packaging designu oraz strategii marketingowych. Na swoim koncie ma tworzenie strategii marek, portfelowych, kategorialnych czy NPD. Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował m.in. w Kantarze, Saatchi & Saatchi, Havasie czy One Eleven. Współpracował także z takimi firmami jak: Big Milk, Apap, Ibuprom, Gripex, VISA, Toyota, Procter & Gamble, ITI / Discovery, Canal+ oraz Finlandia.

Bełza od lat aktywnie działa również w polskiej branży komunikacji marketingowej. Był m.in. laureatem oraz jurorem konkursu Effie, a także szefem Polskiego Klubu Brandingu przy SAR. Został również uhonorowany globalną nagrodą Procter & Gamble – Brand Building Award – za opracowanie i wdrożenie jednych z najskuteczniejszych kampanii trade’owych dla największych brandów tego koncernu. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj