Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Massimo Dutti z nową identyfikacją wizualną. 19 marca 2024 roku w mediach społecznościowych massimo dutti, hiszpańskiej marki odzieżowej będącej częścią koncernu inditex, pojawiła się informacja dotycząca zmiany identyfikacji wizualnej. firma za pomocą wideo, opublikowanego zarówno na facebooku, jak i na instagramie, zaprezentowała zupełnie nowe logo. w treści postów dodała natomiast dopisek: „ruch do przodu. jeśli chodzi o podkreślenie wyjątkowej osobowości, wierzymy w potencjał pozornie subtelnych elementów i wyrafinowanych zmian”. źródło: facebook.com/massimoduttiofficial. jak informuje rp.pl, firma przekazała w komunikacie prasowym, że rebranding jest próbą „podniesienia wizerunku marki oraz umieszczenia jej bliżej nowoczesnych standardów i cichego luksusu, przy zachowaniu jej tożsamości i rozpoznawalnego stylu”. jak dodaje źródło, massimo dutti postawiło na „wyróżniającą się, oryginalną estetykę, której elementem jest wyrafinowana typografia”. nowe logo. źródło: facebook.com/massimoduttiofficial. poprzednie logo. źródło: facebook.com/massimoduttiofficial. poza nowym logo marka ujednoliciła komunikację wizualną oraz wystrój sklepów, których wspólnym mianownikiem ma być „cichy luksus” i wyrafinowane, nowoczesne wzornictwo. massimo dutti wypuściło także limitowaną kolekcję ubrań dla kobiet i mężczyzn, która ma wpisywać się w ten kierunek – donosi źródło. (ao).
19 marca 2024 roku w mediach społecznościowych Massimo Dutti, hiszpańskiej marki odzieżowej będącej częścią koncernu Inditex, pojawiła się informacja dotycząca zmiany identyfikacji wizualnej.
Firma za pomocą wideo, opublikowanego zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie, zaprezentowała zupełnie nowe logo. W treści postów dodała natomiast dopisek: „Ruch do przodu. Jeśli chodzi o podkreślenie wyjątkowej osobowości, wierzymy w potencjał pozornie subtelnych elementów i wyrafinowanych zmian”.
Źródło: facebook.com/MassimoDuttiOfficial
Jak informuje rp.pl, firma przekazała w komunikacie prasowym, że rebranding jest próbą „podniesienia wizerunku marki oraz umieszczenia jej bliżej nowoczesnych standardów i cichego luksusu, przy zachowaniu jej tożsamości i rozpoznawalnego stylu”. Jak dodaje źródło, Massimo Dutti postawiło na „wyróżniającą się, oryginalną estetykę, której elementem jest wyrafinowana typografia”.

Nowe logo
Źródło: facebook.com/MassimoDuttiOfficial

Poprzednie logo
Źródło: facebook.com/MassimoDuttiOfficial
Poza nowym logo marka ujednoliciła komunikację wizualną oraz wystrój sklepów, których wspólnym mianownikiem ma być „cichy luksus” i wyrafinowane, nowoczesne wzornictwo. Massimo Dutti wypuściło także limitowaną kolekcję ubrań dla kobiet i mężczyzn, która ma wpisywać się w ten kierunek – donosi źródło. (ao)