czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościN42 przechodzi rebranding i rusza z kampanią

N42 przechodzi rebranding i rusza z kampanią

Na początku listopada 2024 roku agencja N42 przeszła rebranding. Od teraz działa pod nazwą N42 Group, dotychczas była znana jako N42 Creative Solutions. Jeszcze wcześniej działała jako ACHA PR.

Po 18 latach działalności firma stała się hubem komunikacyjnym i stworzyła cztery wyspecjalizowane działy – Public Relations, Creation, Media i Content. Agencja rozpoczyna też kampanię informacyjną, w której zaprezentuje nową tożsamość N42 i możliwości świadczenia usług, a także odświeżoną identyfikację wizualną.

Joanna Wilczek, prezeska i założycielka N42 Group, informuje, że „transformacja jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się świat biznesu i komunikacji, ewolucję od społeczeństwa informacyjnego do ery sztucznej inteligencji”. „PR jest w naszym DNA, jednak nie może on istnieć bez działań marketingowych i odwrotnie” – dodaje Wilczek.

Stworzone przez N42 rozwiązania mają dostarczyć klientom całościowe wsparcie na każdym etapie działań.

N.PR odpowiada za public relations, w tym budowanie i wzmacnianie relacji między markami a ich otoczeniem. Do oferowanych przez dział usług należą m.in. public relations korporacyjne i produktowe czy zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. N.PR ma skupiać się na precyzyjnym docieraniu do wybranych grup docelowych za pomocą spójnych i skutecznych komunikatów, które mają wspierać budowanie wizerunku klientów. Tym działem kierują Joanna Wilczek i Maciej Sztupek.

N.Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów w kanałach tradycyjnych i cyfrowych. Odpowiada za całościowe zarządzanie kampaniami mediowymi, optymalizację budżetów i monitorowanie ich efektywności. N.Media ma za zadanie zapewnić klientom efektywne strategie mediowe, które zmaksymalizują zwrot z inwestycji. Na czele tego zespołu stoi Mikołaj Salecki.

Do zadań N.Creation należą procesy kreatywne – od tworzenia koncepcji, po realizację kampanii reklamowych. Dział ten odpowiada za tworzenie identyfikacji wizualnych i projektów, które mają wyróżnić marki na rynku. Każdy z nich opiera się na dogłębnej analizie potrzeb klienta i jego otoczenia, co ma gwarantować efektywne dotarcie do odbiorców. Pracami tego działu zarządza Łukasz Fijałkowski.

N.Content&Social media jest odpowiedzialne za content, czyli tworzenie angażujących i budujących autentyczność marki treści. Zakres działań obejmuje rozwój strategii contentowych, treści SEO, media społecznościowe i materiały multimedialne. Dział dba o to, aby komunikacja marki była spójna na wszystkich poziomach i dostosowana do zmieniających się oczekiwań odbiorców. To zespół pod opieką Anny Werety.

Odświeżenie identyfikacji wizualnej obejmowało zmianę logo i nazwy, a także stworzenie specjalnych stron internetowych dla każdego z wyróżnionych działów. Każda witryna ma opowiadać swoją historię, prezentując misję i zakres usług danej jednostki.

Nowe logo

Poprzednie logo

Wprowadzono też dział client service, który ma czuwać nad ścieżką obsługi klienta i autorskimi modelami współpracy. (ao)

Zdjęcie główne: zarząd z kadrą menedżerską.

Od lewej od góry: Marta Pronobis, Mikołaj Salecki, Łukasz Fijałkowski, Maciej Sztupek, Wojciech Kowalczyk, Sebastian Kalmus, Anna Wereta

Od lewej od dołu: Grzegorz Wilczek oraz Joanna Wilczek 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj