.

 

Ogłoszono nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022!

dodano: 
07.10.2022
komentarzy: 
0

Związek Firm Public Relations ogłosił nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022. W tym roku wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń. W jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody.

Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

Poniżej pełna lista nominowanych projektów.

Kategorie główne:

    1. PR korporacyjny
    • Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
    • Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse    
    • Transformacja dekady: Tesco zmienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska    

    2. PR produktu
    • „Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl    
    • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub
    • SCOPE driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

    3. Issue management i komunikacja kryzysowa
    • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
    • OZE ma prawa! / Pan Pikto
    • „Dziady” / A.D.2021- niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

    4. Advocacy i Public Affairs
    • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
    • Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / Fleishman Hillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)    
    • Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza

    5. Kampania społeczna
    • „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
    • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan    
    • Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    
    • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska    

    6. PR pro bono
    • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
    • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
    • Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL Group, Fundacja K.I.D.S., Reckitt (Nurofen), Pozytywna Dyscyplina

    7. Employee experience i komunikacja wewnętrzna
    • NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO
    • Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec
    • Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland    

    8. Event komercyjny
    • Piłka znów w grze! 39 tysięcy dzieci wróciło na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex
    • OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX    
    • MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L'Oréal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast Agencja PR    

    9. Event społeczny
    • 10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź
    • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole
    • Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

    10. Launch produktu, usługi lub firmy
    • Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie    
    • Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol
    • Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska

    11. Sustainability i CSR Communications
    • Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
    • Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL Group, Procter & Gamble, asperIT
    • Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC    

    12. PR miejsca, miasta lub regionu
    • Znikający Mural / IMMOFINANZ
    • STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS
    • wilcza for/rest / TOUCH.PR , wilcza for/rest

    13. Social media
    • Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl
    • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
    • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

    14. Business-to-Business PR
    • Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unicef Polska
    • Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel
    • Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event

    15. PR finansowy i relacje inwestorskie
    • STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding

    16. Media relations
    • Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl
    • EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
    • Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk    
    • SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE    

    17. Employer Branding
    • Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO
    • MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank
    • Impact Stories / Deloitte Poland

    18. Content marketing – branded content
    • Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska
    • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
    • Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM
    • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

    19. Custom Publishing
    • Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations
    • ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine
    • ERC Inspiration Book / Planet Partners

    20. Wsparcie Ukrainy
    • Butik Pełen Dobra / Port Łódź
    • SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners
    • Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
    • InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski    

Kategorie sektorowe:

    21. Technologia, IT, telekomunikacja
    • Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency
    • Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska
    • Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

    22. Finanse
    • Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Poland
    • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
    • EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
    • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

    23. Uroda, higiena i wellness
    • „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
    • 1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland    
    • Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL Group, Procter & Gamble

    24. Moda i styl życia
    • Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com
    • Dbaj o ubranie - w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP
    • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

    25. Sektor spożywczy
    • Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald's Polska, DDB, OMD, Isobar Polska
    • Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska
    • Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communication     

    26. Kultura i media
    • MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel
    • Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska    
    • Premiera serialu Netflix „Królowa” w KinoGramie w Warszawie / MSL Group, Netflix, agencja Plej

    27. Medycyna i zdrowie
    • Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk
    • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska
    • @JestemOpiekunem / MSL Group, Nutricia

    28. Sport, turystyka i rekreacja
    • Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA
    • Roman Biliński – droga do F1 / MSL Group, Roman Biliński
    • Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival
    • Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

    29. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
    • Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
    • Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
    • Znikający Mural / IMMOFINANZ

    30. Przemysł i infrastruktura
    • Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse
    • „M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC
    • Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska

    31. Motoryzacja i transport
    • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
    • OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” - Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO
    • SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

    32. NGO i sektor publiczny
    • Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    
    • Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland
    • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Kategorie specjalne:

    33. Kreatywność
    • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
    • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
    • Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska  

     34. Efektywność
    • Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia
    • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
    • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

    35. Research&Insight
    • Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain
    • #efekt1butelki / 38 Content Communication, Kompania Piwowarska
    • Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe i Siłaczki / Clue PR    
    • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 2 grudnia 2022 roku.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin