sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościoLIVE media wygrało przetarg POT na kampanię wizerunkową „Poland. More than you...

oLIVE media wygrało przetarg POT na kampanię wizerunkową „Poland. More than you expected”

Polska Organizacja Turystyczna wybrała agencję oLIVE media do przeprowadzenia kampanii wizerunkowej pod hasłem „Poland. More than you expected”.

Celem tej kampanii jest wzmocnienie zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań – organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń, warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. Działania mają ponadto budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego, mogącego pochwalić się bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się całościowym przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej w zagranicznych mediach branżowych. Działania mają być skierowane do przedsiębiorstw z krajów niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, państw Beneluksu, a także tzw. „Nowej Europy”, które zajmują się organizowaniem spotkań i wydarzeń, takich jak międzynarodowe kongresy, konferencje, szkolenia, eventy korporacyjne oraz motywacyjne wyjazdy firmowe.

Zadaniem oLIVE media będzie dotarcie do organizatorów wydarzeń z przekazem na temat możliwości, jakie oferuje Polska jako „kraj dostępny komunikacyjnie, z nowoczesnym zapleczem infrastrukturalnym oraz świadomą światowych trendów branżą spotkań”. Kampania ma ponadto ukazać nasz kraj jako „lidera w tym segmencie regionie Europy Środkowo-Wschodniej”.

W ramach kampanii promowani mają być również polscy partnerzy biznesowi (PCO, DMC, ITC, hotele, obiekty kongresowe, unique venues itp).

Planowany termin realizacji kampanii to listopad 2023 r.

Poza oLIVE media w przetargu wzięło udział także konsorcjum firm Euvic Media oraz Grupa Eskadra. Kryteriami, które decydowały o wyborze oferty, były cena, jakość mediaplanu, szacowany zasięg kampanii, linia kreatywna oraz dodatkowe propozycje działań.

Oferta oLIVE media wyceniona została na kwotę 437829,63 zł brutto. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj