.

PKP Intercity poszukuje agencji PR

dodano: 
20.06.2022
komentarzy: 
0

PKP Intercity wybiera firmę, która zajmie się obsługą public relations przewoźnika.

15 czerwca 2022 roku spółka  ogłosiła przetarg na świadczenie usług PR. 

Zgłaszające się firmy biorące udział w konkursie ofert będą miały do wykonania trzy zadania w formie prezentacji multimedialnych. Pierwszym zadaniem będzie „przedstawienie koncepcji kreatywnej promocji pociągów PKP Intercity jako niskoemisyjnego środka transportu, drugim – przedstawienie koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu, a trzecim – przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej”.

Wybrana agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Termin składania ofert mija 1 lipca 2022 roku o godzinie 12:00.

Szczegóły przetargu znajdują się na stronie. (zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin