Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PRotony 2015 rozdane! znamy nazwiska laureatów tegorocznej, ix edycji konkursu protony. 11 czerwca w teatrze syrena wręczyliśmy statuetki najlepszym pr-owcom. w tym roku o statuetki ubiegało się ponad 200 osób. zwycięzcami w kategorii „osoba/zespół w firmie pr-owskej” zostali rafał sałak, kamil ściana i krzysztof rygiel, zespół z agencji hill+knowlton strategies. nagrodę wręczył laureat w tej kategorii w zeszłorocznej edycji konkursu, ryszard solski. w kategorii „osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył grzegorz kiszluk, redaktor naczelny magazynu brief. jak zauważył, brief w ciągu 25 lat na rynku zdobył dopiero drugie wyróżnienie. „będziemy musieli ostro teraz pracować” – dodał. nagrodę wręczyła ewa łabno-falęcka z firmy mercedes-benz polska, zeszłoroczna laureatka protona w tej kategorii. protona 2015 w kategorii „osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji” otrzymała agnieszka odorowicz z polskiego instytutu sztuki filmowej. „odzyskaliśmy zaufanie polskich widzów, którzy dzisiaj wybierają w kinach głównie polskie filmy. należymy do nielicznych krajów w europie, gdzie prawie 30 procent rynku to produkcje rodzime, które zdobywają serca i umysły widzów w kinach. i oby tak zostało” – mówiła, odbierając protona. nagrodę wręczył marcin kaszuba z narodowego banku polskiego, reprezentant zespołu nagrodzonego rok temu w tej kategorii. w kategorii „osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji” zwyciężył zespół stowarzyszenia wiosna (projekt szlachetna paczka) reprezentowany przez agnieszkę czaplę, edytę drozdowską i ewę pawełczyk. nagrodę wręczyły anna orzech i karolina rojek z nagrodzonego w zeszłorocznej edycji zespołu wośp. laureatem protona w kategorii „rzecznik prasowy” został ks. józef kloch, który przez 12 lat pełnił funkcję rzecznika episkopatu polski i, jak stwierdził, był ogniwem w moście, który łączy media i kościół. nagrodę odebrał z rąk zeszłorocznego zwycięzcy, marcina gruszki z play. ks. józef kloch nagrodę zadedykował pamięci abp. józefa życińskiego który, jak zaznaczył laureat, uczył go otwartości na media. w kategorii „osoba zespół ds. kampanii w social mediach” zwyciężył grzegorz nawacki z pulsu biznesu. jak podkreślił, szczególnie docenia tę nagrodę, bo zdaje sobie sprawę, że nie jest łatwo przyznać ją komuś spoza branży. „nie chodzi o to, że pisali, że nawacki wymyślił taką akcję, ale o to, że ważne było, o co polakom chodzi” – dodał, komentując akcję „jedz jabłka”. nagrodę wręczył paweł sanowski, prezes instytutu monitorowania mediów. zwycięzcą w kategorii „osoba/zespół zajmujący się edukacją w pr” została prof. krystyna wojcik ze szkoły głównej handlowej. nagrodę odebrała z rąk zeszłorocznej laureatki w tej kategorii, dr ewy hope z politechniki gdańskiej. najwięcej głosów w kategorii „debiut w pr” zdobyła anna piwowarczyk ze stowarzyszenia wiosna. jak zdradziła, w pracy kieruje się mottem: „pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm rodzi jakość, a jakość to jest luksus”. protona wręczył zwycięzca w tej kategorii w 2014 roku, krystian stopka ze stowarzyszenia wiosna, organizatora projektu szlachetna paczka. „nagroda publiczności” trafiła do dr marii buszman-witańskiej. „wszystkie pozytywne emocje i pasja do ludzi i do pr-u znalazły odzew w tej nagrodzie” – powiedziała laureatka. tradycyjnie nagrodę w tej kategorii wręczyła kinga kubiak, dyrektor wydawnicza proto.pl. protonem teraz polska nagrodzono agnieszkę gryzik i tomasza pietrasieńskiego z ośrodka przetwarzania informacji. wręczał go dyrektor konkursu teraz polska, michał lipiński. „promujemy osiągnięcia polskich naukowców, starając się mówić bardzo prosto o rzeczach bardzo skomplikowanych” – podsumowała agnieszka gryzik, odbierając nagrodę. laureatów w poszczególnych kategoriach wskazało w głosowaniu 243 członków akademii ekspertów public relations. wyniki głosowania aepr dostarczyła kancelaria leśnodorski, ślusarek i wspólnicy, audytor konkursu. wyjątek stanowiła nagroda publiczności, przyznana na podstawie głosowania czytelników proto.pl. mogli oni wybierać spośród wszystkich osób zgłoszonych w poszczególnych kategoriach. natomiast laureaci protona teraz polska zostali wyłonieni na podstawie decyzji ekspertów fundacji polskiego godła promocyjnego. (mb). zdjęcia z gali protony 2015.
Znamy nazwiska laureatów tegorocznej, IX edycji konkursu PRotony. 11 czerwca w Teatrze Syrena wręczyliśmy statuetki najlepszym PR-owcom. W tym roku o statuetki ubiegało się ponad 200 osób.
Zwycięzcami w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskej” zostali Rafał Sałak, Kamil Ściana i Krzysztof Rygiel, zespół z agencji Hill+Knowlton Strategies. Nagrodę wręczył laureat w tej kategorii w zeszłorocznej edycji konkursu, Ryszard Solski.
W kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief. Jak zauważył, Brief w ciągu 25 lat na rynku zdobył dopiero drugie wyróżnienie. „Będziemy musieli ostro teraz pracować” – dodał. Nagrodę wręczyła Ewa Łabno-Falęcka z firmy Mercedes-Benz Polska, zeszłoroczna laureatka PRotona w tej kategorii.
PRotona 2015 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji” otrzymała Agnieszka Odorowicz z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. „Odzyskaliśmy zaufanie polskich widzów, którzy dzisiaj wybierają w kinach głównie polskie filmy. Należymy do nielicznych krajów w Europie, gdzie prawie 30 procent rynku to produkcje rodzime, które zdobywają serca i umysły widzów w kinach. I oby tak zostało” – mówiła, odbierając PRotona. Nagrodę wręczył Marcin Kaszuba z Narodowego Banku Polskiego, reprezentant zespołu nagrodzonego rok temu w tej kategorii.
W kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji” zwyciężył zespół Stowarzyszenia WIOSNA (projekt Szlachetna Paczka) reprezentowany przez Agnieszkę Czaplę, Edytę Drozdowską i Ewę Pawełczyk. Nagrodę wręczyły Anna Orzech i Karolina Rojek z nagrodzonego w zeszłorocznej edycji zespołu WOŚP.
Laureatem PRotona w kategorii „Rzecznik prasowy” został ks. Józef Kloch, który przez 12 lat pełnił funkcję rzecznika Episkopatu Polski i, jak stwierdził, był ogniwem w moście, który łączy media i Kościół. Nagrodę odebrał z rąk zeszłorocznego zwycięzcy, Marcina Gruszki z Play. Ks. Józef Kloch Nagrodę zadedykował pamięci abp. Józefa Życińskiego który, jak zaznaczył laureat, uczył go otwartości na media.
W kategorii „Osoba zespół ds. kampanii w social mediach” zwyciężył Grzegorz Nawacki z Pulsu Biznesu. Jak podkreślił, szczególnie docenia tę nagrodę, bo zdaje sobie sprawę, że nie jest łatwo przyznać ją komuś spoza branży. „Nie chodzi o to, że pisali, że Nawacki wymyślił taką akcję, ale o to, że ważne było, o co Polakom chodzi” – dodał, komentując akcję „Jedz jabłka”. Nagrodę wręczył Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.
Zwycięzcą w kategorii „Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR” została prof. Krystyna Wojcik ze Szkoły Głównej Handlowej. Nagrodę odebrała z rąk zeszłorocznej laureatki w tej kategorii, dr Ewy Hope z Politechniki Gdańskiej.
Najwięcej głosów w kategorii „Debiut w PR” zdobyła Anna Piwowarczyk ze Stowarzyszenia Wiosna. Jak zdradziła, w pracy kieruje się mottem: „Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm rodzi jakość, a jakość to jest luksus”. PRotona wręczył zwycięzca w tej kategorii w 2014 roku, Krystian Stopka ze Stowarzyszenia Wiosna, organizatora projektu Szlachetna Paczka.
„Nagroda publiczności” trafiła do dr Marii Buszman-Witańskiej. „Wszystkie pozytywne emocje i pasja do ludzi i do PR-u znalazły odzew w tej nagrodzie” – powiedziała laureatka. Tradycyjnie nagrodę w tej kategorii wręczyła Kinga Kubiak, dyrektor wydawnicza PRoto.pl.
PRotonem TERAZ POLSKA nagrodzono Agnieszkę Gryzik i Tomasza Pietrasieńskiego z Ośrodka Przetwarzania Informacji. Wręczał go dyrektor Konkursu Teraz Polska, Michał Lipiński. „Promujemy osiągnięcia polskich naukowców, starając się mówić bardzo prosto o rzeczach bardzo skomplikowanych” – podsumowała Agnieszka Gryzik, odbierając nagrodę.
Laureatów w poszczególnych kategoriach wskazało w głosowaniu 243 członków Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Wyjątek stanowiła Nagroda Publiczności, przyznana na podstawie głosowania czytelników PRoto.pl. Mogli oni wybierać spośród wszystkich osób zgłoszonych w poszczególnych kategoriach. Natomiast laureaci PRotona TERAZ POLSKA zostali wyłonieni na podstawie decyzji ekspertów Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. (mb)
Zdjęcia z gali PRotony 2015
