Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Publicis Groupe tworzy kodeks z zasadami współpracy dla influencerów. grupa reklamowa publicis groupe w listopadzie 2023 roku w ramach aktualizacji zasad współpracy z twórcami internetowymi wprowadza kodeks wartości i zasad dla influencerów. każdy twórca powinien je zaakceptować, aby móc zawrzeć umowę z klientami i markami reprezentowanymi przez agencje należące do grupy. kodeks został stworzony dla klientów współpracujących z publicis groupe w obszarze influencer matketingu. ma pełnić funkcję zabezpieczenia przed twórcami, których zachowania i działalność publiczna są sprzeczne z prawem, powszechnie przyjętymi normami i obyczajami społecznymi lub charakteryzują się brakiem szacunku dla odbiorców czy nieuczciwie wykorzystują ich zaufanie. „przez ostatnie lata branża influencer marketingu urosła do istotnego, liczonego w setkach milionów złotych obrotu rynku. deficyt standardu współpracy, powszechnych norm czy wspólnego zrozumienia odpowiedzialności za wpływ komunikacji na społeczności jest faktem. korzystając z naszej skali i pozycji na rynku chcemy wprowadzić zasady, które będą działać w interesie wszystkich podmiotów i przyczynią się do profesjonalizacji tej części działalności marketingowej” – mówi łukasz borek, dyrektor generalny agencji liquidthread należącej do publicis groupe. w dokumencie zawarto dwanaście zasad, które chętni do współpracy influencerzy muszą zaakceptować. wśród nich znajdują się zapewnienia o m.in. szacunku do społeczności i audytorium, przestrzeganiu i respektowaniu prawa, oznaczaniu reklam, reagowaniu na działania mogące wyzwalać agresję, przemoc lub inne formy dyskryminacji, niepromowaniu narkotyków czy braniu odpowiedzialności za publikowane treści. akceptacja warunków zawartych w kodeksie jest obowiązkowym punktem w każdej umowie prawnej o współpracy z agencjami i klientami publicis groupe. (ao).
Grupa reklamowa Publicis Groupe w listopadzie 2023 roku w ramach aktualizacji zasad współpracy z twórcami internetowymi wprowadza kodeks wartości i zasad dla influencerów. Każdy twórca powinien je zaakceptować, aby móc zawrzeć umowę z klientami i markami reprezentowanymi przez agencje należące do grupy.
Kodeks został stworzony dla klientów współpracujących z Publicis Groupe w obszarze influencer matketingu. Ma pełnić funkcję zabezpieczenia przed twórcami, których zachowania i działalność publiczna są sprzeczne z prawem, powszechnie przyjętymi normami i obyczajami społecznymi lub charakteryzują się brakiem szacunku dla odbiorców czy nieuczciwie wykorzystują ich zaufanie.
„Przez ostatnie lata branża influencer marketingu urosła do istotnego, liczonego w setkach milionów złotych obrotu rynku. Deficyt standardu współpracy, powszechnych norm czy wspólnego zrozumienia odpowiedzialności za wpływ komunikacji na społeczności jest faktem. Korzystając z naszej skali i pozycji na rynku chcemy wprowadzić zasady, które będą działać w interesie wszystkich podmiotów i przyczynią się do profesjonalizacji tej części działalności marketingowej” – mówi Łukasz Borek, dyrektor generalny agencji LiquidThread należącej do Publicis Groupe.
W dokumencie zawarto dwanaście zasad, które chętni do współpracy influencerzy muszą zaakceptować. Wśród nich znajdują się zapewnienia o m.in. szacunku do społeczności i audytorium, przestrzeganiu i respektowaniu prawa, oznaczaniu reklam, reagowaniu na działania mogące wyzwalać agresję, przemoc lub inne formy dyskryminacji, niepromowaniu narkotyków czy braniu odpowiedzialności za publikowane treści.
Akceptacja warunków zawartych w kodeksie jest obowiązkowym punktem w każdej umowie prawnej o współpracy z agencjami i klientami Publicis Groupe. (ao)