W kwietniu 2025 roku oLIVE Media powiadomiło o nawiązaniu współpracy z Symfonią, dostawcą oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Agencja prowadzi działania dla firmy od ostatniego kwartału 2024 roku. W kwietniu 2025 roku oLIVE Media podpisało z Symfonią kontrakt długoterminowy.
Współpraca obejmuje całościowe działania z zakresu public i media relations nastawione na budowanie świadomości i wizerunku marki wśród przedsiębiorców i potencjalnych partnerów biznesowych.
Do zadań agencji należą doradztwo komunikacyjne, przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych, koordynacja relacji z mediami, organizacja wywiadów z przedstawicielami Symfonii, prowadzenie bieżącej współpracy z ekspertami firmy i dbanie o ich widoczność w mediach oraz obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych. Odpowiada ona także za przygotowanie raportów oraz organizację spotkań prasowych.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadają Zuzanna Fabiańska, Senior PR Specialist, oraz Natalia Głatki, Junior PR Specialist. Projekt koordynuje Anna Gajewska, Team Leaderka.
Agencja została wybrana w konkursie ofert. (ao)