.

Znamy Jury Złotych Spinaczy 2022

dodano: 
22.08.2022
komentarzy: 
0

Związek Firm PR ogłosił skład Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy. Prace oceniać będzie 98 jurorów. Przewodniczącym Jury został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

Wśród jurorów są zarówno praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

„Zbliża się największe święto branży PR w Polsce, kiedy o miano najlepszych kampanii roku staną w szranki setki unikalnych zgłoszeń ze wszystkich zakątków kraju. Dla nas jurorów będzie to jak zawsze uczta intelektualna i lekcja na temat zjawisk i trendów poruszających dzisiaj rzesze wyznawców naszego zawodu. Dla mnie osobiście, to spełnienie marzeń o poprowadzeniu obrad jury obecnie największego w Europie kontynentalnej konkursu public relations” – komentuje Grzegorz Szczepański.

Jurorzy zostali podzieleni na sześć grup. Pierwsza z nich, której przewodniczącym jest Sebastian Stępak, CEO MSL, oceni projekty z kategorii Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Social media, Finanse, Motoryzacja i transport, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Kreatywność.

Obradami drugiej grupy jurorów pokieruje Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. Ta grupa oceni projekty z kategorii Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Event społeczny, Content marketing - branded content, Sektor spożywczy, NGO i sektor publiczny.

Trzecia grupa oceni zgłoszenia w kategoriach Media Relations, PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event komercyjny, Kultura i media. Jej pracami pokieruje Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czwartej grupie przewodniczyć będzie Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji w Grupie Spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Ci jurorzy ocenią projekty z kategorii PR korporacyjny, PR pro bono, Kampania społeczna, Medycyna i zdrowie oraz Research&Insight.

Piąta grupa jurorska zajmie się oceną projektów zgłoszonych w kategoriach Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Uroda, higiena i wellness, Sport, turystyka i rekreacja oraz Efektywność. Obradami tej grupy kierować będzie Justyna Gościńska-Bociong, dyrektorka komunikacji i marki korporacyjnej Medicover.  

Anna Wiśniewska, dyrektorka ds. marketingu i komunikacji, spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie z kolei przewodniczyć szóstej grupie jurorów. Ocenią oni zgłoszenia w kategoriach Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Wsparcie Ukrainy, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Moda i styl życia.

Pełny skład Jury można znaleźć na stronie.

Do 2 września 2022 roku można zgłosić kampanie w drugim terminie, a ostateczny termin przyjmowania projektów upłynie 9 września.

7 października 2022 roku ogłoszeni zostaną nominowani, a zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, którą zaplanowano na 2 grudnia 2022 roku.

Zgłoszenia trwają są przyjmowane przez stronę.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin