Cykle
Podsumowania 2022 i trendy 2023
Udane i nieudane rebrandingi, kryzysy związane z cyberbezpieczeństwem czy wizerunek branży farmaceutycznej po pandemii – te tematy wzbudziły największe zainteresowanie...
Zielone eventy, zwrot z inwestycji i partnerskość – przedstawiciele Endorfiny podsumowują miniony rok w eventach i opowiadają o tym, co czeka nas w bieżącym...
Nadal najsilniejszym trendem było upraszczanie znaków graficznych...
„Jeżeli nic się nie zmieni w globalnej polityce”...
„Mało która firma, niezależnie od wielkości, będzie mogła uniknąć tematu ESG...”
„Już teraz widać, że duża część marek zaczyna poważniej podchodzić do działań z influencerami”...
Eksperci wskazują także na...
„Sytuacja gospodarcza wywołana inflacją i recesją w naszej branży oznacza jedno”...
Media społecznościowe będą zdominowane przez...
„Coraz istotniejsza będzie działalność serwisów pomagających”...