Zbigniew Lazar

Lingwista, pedagog i manager, praktyk skutecznych metod komunikacji, trener biznesu oraz autor opracowań na tematy językowe i komunikacyjne.

Założyciel Modern Corp., agencji PR specjalizującej się w dziedzinie wizerunku i reputacji. Wiceprezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Wykładowca Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, trener w Akademii PRoto, komentator w ogólnopolskich stacjach TV, oraz w innych mediach, wydarzeń i kwestii dotyczących komunikacji, wizerunku i reputacji  oraz etykiety biznesu.

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i PR dla największych międzynarodowych korporacji, w których był odpowiedzialny mi.in  za biura prasowe, komunikację wewnętrzną i CSR oraz za tworzenie i wprowadzanie strategii komunikacyjnych.  Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu zmianami, komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, promocji marek i zarządzaniu reputacją.

Był dyrektorem departamentów PR w FSO, General Motors, Opel Polska, Lafarge oraz PTC (Era, T-Mobile), a także koordynatorem sekcji komunikacji społecznej dla rządu stanu Victoria w Australii, wykładowcą Business English i komunikacji międzykulturowej w Paryżu oraz asystentem na wydziale anglistyki Uniwersytetu Śląskiego. Absolwent anglistyki UŚ, stypendysta doktorancki na Uniwersytecie Cambridge, uzyskał dyplom zarządzania stosowanego w Australian  Institute of Management ze specjalizacją Marketing Stosowany i Zarządzanie Personelem.

Wykładowca Akademii PRoto. Prowadzi moduł „Zarządzanie zmianami”. Prowadzi również szkolenia otwarte: „Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem”, „Ze starego w nowe - rebranding w jednym palcu”, „Portret rzecznika malowany kamerą - szkolenie NIE TYLKO dla rzeczników prasowych”, „Organizacja pracy biura prasowego - jak zwiększyć skuteczność kontaktów z mediami?”.

 

 

 

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin