Anna Proszowska-Sala

Ekspert w zakresie public relations, w szczególności zaś zagadnień komunikacji korporacyjnej. Założycielka i zarządzająca w agencji CityBell. Dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do grudnia 2009 roku Dyrektor ds. Public Affairs w Grupie Ströer. Wcześniej m.in. Senior Account Manager w jednej z czołowych agencji PR w Polsce - Sigma PR, szef działu Corporate Communication and CSR. Tworzyła strategie komunikacji m.in. dla koncernu ABB, PTE PZU SA, Kompanii Piwowarskiej, Grupy Ströer, Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Promarka. Należy do Akademia Ekpertów Public Relations.
Wykładowca zagadnień PR min. na Uniwersytecie Jagiellońskim, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. W 2005 roku zdobywczyni dwóch Złotych Spinaczy w konkursie organizowanym przez ZFPR – w kategorii PR produktowy oraz PR korporacyjny. Pomysłodawczyni i szefowa projektu Festiwalu Promocji Miast Polskich, największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowania wizerunku i promowania miast i regionów.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin