Stanisław Pogorzelski

Od grudnia 2014 Account Director w Havas Sport&Enterntainment. gdzie odpowiada za realizację projektów komunikacyjnych oraz rozwój oferty produktowej. Wcześniej pełnił też funkcję Account Managera w firmie.

Pogorzelski z marketingiem i komunikacją jest związany od ponad dziesięciu lat – pracował w agencjach marketingowych i public relations. Realizował projekty sponsoringowe o zasięgu krajowym i międzynarodowym z udziałem m.in. Zinedine’a Zidane’a czy Roberta Kubicy dla takich klientów, jak Orange, Danone, Coca-Cola, Castrol, UEFA, Totalizator Sportowy, Orlen.

Jest autorem licznych publikacji z zakresu marketingu sportowego i wykładowcą akademickim. Od 2004 roku brał udział w działaniach marketingowych Polskiego Związku Rugby jako konsultant, a od 2007 jako członek Zarządu i rzecznik prasowy.

Pogorzelski specjalizuje się w tworzeniu strategii i obsłudze projektów sponsoringowych dla marek. Jest również ekspertem z zakresu komunikacji branży hazardowej.

Wykładowca Akademii PRoto. Prowadzi moduł „Sponsoring sportowy”.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin