Paweł Patkowski

Od lipca 2011 roku dyrektor marki, mediów i komunikacji w Grupie TP. Odpowiada za strategię komunikacji TP i Orange dla rynku masowego, zarządzanie strategiczne markami Grupy TP oraz opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej.

Wcześniej przez cztery lata był wicedyrektorem departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu i odpowiadał za komunikację linii prepaid, mobilnego Internetu oraz usług dodanych i systemu identyfikacji marki Plus. W latach 2001-2007 kierował marketingiem w Adidas Poland, a wcześniej, jako dyrektor marketingu Browarów Brok, odpowiadał za marki Brok, Cooler, Grolsch, Holsten oraz Bud.

Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku, jako account director w agencji reklamowej Lintas. Do jego zadań należała obsługa marek takich klientów jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Castrol, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.

Patkowski jest doktorem nauk ekonomicznych, absolwentem wydziału zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin