Zaproszenie

Spotkania branży public relations

Zadaj pytanie

XIII  DIALOGPR:

Wizerunek polskiej piłki – demony przeszłości vs. nowe szanse

29 listopada 2010 - godz. 13, SKYBOX nowoczesna sala na stadionie Legii z widokiem na murawę, ul. Łazienkowska 3

Jaki naprawdę jest wizerunek polskiej piłki? Czy rzeczywiście jest tak źle jak widzą to media? Czy może jest tak dobrze jak widzą to przedstawiciele klubów i PZPN? Z jednej strony z tyłu głowy obecne są negatywne stereotypy budowane latami. Z drugiej nad Wisłą otwierają się kolejne nowoczesne stadiony, wielkimi krokami zbliża się Euro 2012. Na Polskę wkrótce skierowane będą oczy całej piłkarskiej Europy, w tym oczywiście firm i sponsorów zaangażowanych w futbol. To szansa na zmianę jakościową w polskim futbolu, ale z drugiej strony wyzwanie dla specjalistów od komunikacji, marketingu i sponsoringu.




 
Jacek Bochenek (moderator) - Business Development & EURO2012 Project Director, Deloitte Business Consulting

 

Paweł Kosmala - od 2007 członek Rady Dyrektorów ITI Holding, od 16 kwietnia 2010 roku pełni funkcję prezesa Legii Warszawa.

Paweł Kosmala jest absolwentem SGGW w Warszawie. Ukończył seminaria dla wyższej kadry zarządzającej z dziedziny finansów i zarządzania zasobami ludzkimi w London Business School. W 1974 roku rozpoczął pracę zawodową w przedsiębiorstwie handlu zagranicznego Paged. W latach 1987-1992 był radcą handlowym Ambasady Polski w Republice Irlandii. Od 1992 do 1995 roku prezes zarządu firmy Seabridge Poland, międzynarodowej firmy spedycyjnej. W 1995 roku dołączył do Grupy ITI obejmując stanowisko prezesa zarządu Chio Lilly Snack Foods. W latach 2002-2006 był prezesem zarządu Grupy Onet.pl SA, spółki notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, zarządzającej największym polskim portalem internetowym Onet.pl. Od roku 2001 pełni funkcję wiceprezesa ITI Corporation Sp. z o.o. Był przewodniczącym Rady Nadzorczej Legii Warszawa.


 

Paweł Wilkowicz -  zastępca kierownika działu sportowego Rzeczpospolitej

Paweł Wilkowicz to dziennikarz z 10-letnim doświadczeniem. Karierę zaczynał w Polskiej Agencji Prasowej, następnie pisał dla magazynu VIVA Futbol. Od siedmiu lat pracuje w Rzeczpospolitej. Zajmuje się futbolem i sportami olimpijskimi. W latach 2005-2008 prowadził magazyn ekstraklasy w TVN.


 

Jakub Kwiatkowski - od listopada 2009 doradca w gabinecie politycznym Ministra Sportu i Turystyki Adama Giersza i rzecznik prasowy ministerstwa.

Jakub Kwiatkowski z branżą public relations jest związany od 2002 roku, kiedy objął stanowisko press oficera w polskiej filii kanału sportowego Eurosport. We wrześniu 2007 awansował na PR & Marketing Managera w Eurosport Polska Sp. z o.o. i był odpowiedzialny za całość działań komunikacyjnych Eurosportu w Polsce. W kwietniu 2009 roku został rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Piłki Nożnej, jednocześnie do końca lipca pozostając PR & Marketing Managerem Eurosportu. Z końcem października 2009 roku PZPN postanowił zakończyć współpracę z Kwiatkowskim.  Jakub Kwiatkowski jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.


 

Piotr Gołos – Dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR w Polskim Związku Piłki Nożnej oraz Prezes Zarzadu Fundacji Piłkarstwa Polskiego

Piotr Gołos od ponad 15 lat związany jest z branżą mediów i telekomunikacji. Z wykształcenia socjolog, ekspert w dziedzinie sponsoringu, marketingu sportowego i PR. Poprzednio jako dyrektor ds Sponsoringu i CSR Grupy TP tworzył strategię sponsoringową dla marki Orange, opartą na sporcie, muzyce i filmie odpowiadając za opracowanie i wdrożenia m.in. takich projektów jak Orange Ekstraklasa, Orange Prokom Open, Orange Warsaw Festival i Środy z Orange. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w Go&Goal Advertising Zbigniew Boniek Group, Wizji TV, Canal+, PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej.


Uwagi
Organizatorzy
Partnerzy
Media