.

24/7Communication

Świętojerska 5/7
Warszawa
+48 (22) 279 11 10

Obszar działalności:

Corporate identity
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Media relations

Zespół:

Dirk Aarts - Prezes Zarządu
Agata Zeman - Dyrektor Operacyjny, Prokurent
Grażynka Ziemka - Dyrektor Finansowy, Prokurent
Dorota Zmarzlak - Chairman

Dane kapitałowe:

kapitał polski i zagraniczny

Nagrody:

Statuetka Impactor w kategorii Agencja Roku 2013

7 Statuetek Magellan Awards dla projektów (2013):

"Gillette Pro Glide" oraz "Venus Pro Skin" (Klient: P&G),

"Serenada" (Klient: Grupa Żywiec),
"Palma Czekoladowa" (Klient: LOTTE Wedel),
"Obchody 20-lecia McDonald’s" (Klient: McDonald’s Polska),
Danone Nation’s Cup (Klient: Danone)
PR Start (24/7PR)

Impactor dla agencji PR roku 2012

Impactor za projekt "Ambasador Fabryki Przyjemności" (2012)
(Klient: LOTTE Wedel)

Złoty Spinacz za kampanię "Nie! nowotworom u dzieci"(2006)
(Klient: Fundacja Ronalda Mc Donalda)

Złoty Spinacz za kampanię "Usuwamy niebezpieczniki"(2006)
(Klient: Huta Arcelor Mittall)

Agencja PR roku wg. Home&Market (2005, 2006)

Wyróżnienie w Sabre Awards dla programu "PR Start"(2013)

Nominacja do Sabre Awards dla kampanii "Danone Nation's Cup"(2013)
(Klient: Danone)

Nominacja do Złotych Spinaczy dla kampanii "Serenada" (2012)
(Klient: Grupa Żywiec)

Nominacja do Złotych Spinaczy dla kampanii "Gilette Pro Glide" (2012)
(Klient: P&G)

Nominacja do Złotych Spinaczy dla kampanii "PR Start" (2012)

Nominacja do Złotych Spinaczy dla kampanii "McEkspert"(2007)
(Klient: Mc Donald’s Polska)

Nominacja do Sabre Awards dla kampanii "Przyjaciele Sukcesu"(2007)
(Klient: Microsoft Dynamics)

Nominacja do Złotych Spinaczy za kampanię "Trust & Transparency"(2003)
(Klient: Mc Donald’s Polska)

Jedyny w Polsce członek międzynarodowej organizacji PROI – Public Relation Organization International, Związku Firm Public Relations (ZFPR) oraz International Public Relations Association (IPRA).

Rankingi:

Od 2005 24/7 PR jest w czołówce najlepszych agencji PR według klienckiego rankingu miesięcznika Home&Market.

W rankingach przychodów według Press i Warsaw Business Journal znajduje się w silnej, pierwszej dziesiątce najlepszych agencji PR  w Polsce.

7 największa agencja PR wg rankingu magazynu Press (2011)

 

Najwięksi klienci:

m.in. McDonald's Polska, Procter & Gamble, Lidl, ABB, Grupa Żywiec, LOTTE Wedel, Bosch, Grupa LUX MED, Warta, Groupe SEB

Informacje dodatkowe:

24/7Communication należy do sieci PROI, która jest piątą co do wielkości siecią agencji PR na świecie, zrzeszającą 76 niezależnych agencji PR.
Dodatkowe obszary działalności: event PR, komunikacja w mediach społecznościowych, komunikacja B2B, CSR, employer branding, komunikacja międzynarodowa i zarządzanie zmianą.

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin