Nowa Platforma IMM

On Board Public Relations

ul. Wolska 88
Warszawa
(22) 321 51 00

Obszar działalności:

Sponsoring
Public affairs
Ocena działań PR
Media relations
Lobbying

Zespół:

Norbert Ofmański - prezes; Dorota Ciszek - ekspert sektorowy, media, culture&entertainment; Edyta Kwapich - Lenik – ekspert sektorowy, industry&government Relations, public affairs and lobbying

Dane kapitałowe:

kapitał polski

Nagrody:

2003 - IPRA Golden World Awards za kampanię Public Relations dla leków etycznych; Złoty Spinacz 2004 w kategorii public affairs & lobbying za działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek; Brązowy Magellan w kategorii „Product/Service Communications: Consumer” za kampanię „Zdrowe Zatoki”; 2005 IPRA Golden World Award za projekt „Działania dla Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek”, kategoria Public Affairs, nagroda Złote Spinacze 2005 w kategorii Kampania społeczna projekt do kampanii Odnaleźć siebie 
Nagroda główna w konkursie Indywidualność Rynku – Merkury 2006 w kategorii Firma

Najwięksi klienci:

Unilever SA, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Adamed, Clear Channel Polska, Cultural Care Au Pair, Euronet, OBI - Markety, PTK, Centertel, Sieć Salonów Riff, Saatchi&Saatchi, Unia Farmaceutów - Właścicieli Aptek, URSA International, Zibi; Key; Fundacja Marka Kamińskiego; Główny Inspektorat Transportu Drogowego; Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska; Hotele SPA Dr Irena Eris, IVAX Pharma Poland; Esselte Polska, Mobile Academy, Stowarzyszenie Mrożonej Żywności, Związek Szkółkarzy Polskich, Lifetec, Eurinpro, Unilevel, Centrum Nauki Kopernik, Polska Platforma Technologiczna Innowacyjnej Medycyny, Mobile Academy 2006, Fiskars Polska, Scholdan & Company, Uniwersum, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Bosch, FOX International Channels, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Europlant PhytoPharm, Lubawa, NSZZ Solidarność , GTX Hanex Plastic, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Trenkwalder, Mazowiecki Teatr Muzyczny „Operetka” kampania „Aktywacja” kampania „Partnerska Rodzina”Dove, Goodman International Limited, fundacja Wygrajmy Zdrowie, akcja Elastyczna firma, Sanofi-Aventis, Akademia Rozwoju Filantropii, ARDO, Inter Groclin, Eco In, Grunenthal, Smirnoff, Brita, Europejski Konkurs Filmowy „clip&klar europe 09”

Informacje dodatkowe:

kompleksowa obsługa w zakresie Public Relations - obszary: Brand PR, Corporate & Financial Communications, Crisis Management, Issues Management, Public Affairs, Reputation Management, Internal Relations, Media Relations

przychody z działalności PR w 2002 r. - 2,7 mln zł.
przychody ogółem w 2002 r. - 2,7 mln zł.
Źródło: Book of Lists 2004, Warsaw Business Journal

Norbert Ofmański - członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Konsultantów Public Relations IPRA

Od 1 stycznia 2005 r. On Board PR reprezentuje na terenie kraju międzynarodową sieć ECCO International Communications Network.

W agencji pracuje ponad 40 osób.

Przychody netto za rok 2006 wg Home&Market: 5,6 mln zł; 5,8 mln wg magazynu Press
Przychody netto za rok 2007 wg Home& Market: 7 mln zł.
Zysk netto w roku 2006: 509 tys. zł

Ranking Press 2007
Przychód 7,8 mln tys
Dynamika przychodów 2007/08 34, 06%
Zysk netto 579 tys

Zobacz także...