On Board Think Kong

ul. Wolska 88
Warszawa
22 321 51 00

Obszar działalności:

Lobbying
Media relations
Ocena działań PR
Public affairs
Sponsoring

Zespół:

Norbert Ofmański - partner On Board Think Kong, Norbert Kilen - partner On Board Think Kong, ponad 50 konsultantów PR, content designerów, specjalistów SM, analityków contentu, SEO-wców oraz grafików, którzy specjalizują się w komunikacji korporacyjnej, social media oraz tworzeniu i pozycjonowaniu treści w wyszukiwarkach

Dane kapitałowe:

kapitał polski

Nagrody:

2003 - IPRA Golden World Awards za kampanię Public Relations dla leków etycznych; Złoty Spinacz 2004 w kategorii public affairs i lobbying za działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek; Brązowy Magellan w kategorii Product/Service Communications: Consumer za kampanię Zdrowe Zatoki; 2005 IPRA Golden World Award za projekt;Działania dla Unii Farmaceutów; Właścicieli Aptek, kategoria Public Affairs, nagroda Złote Spinacze 2005 w kategorii Kampania społeczna projekt do kampanii Odnaleźć siebie Nagroda główna w konkursie Indywidualność Rynku Merkury 2006 w kategorii Firma

Najwięksi klienci:

M.in. PFR Nieruchomości, L’Oréal Polska, Asus, Tommee Tippee, MetLife, Optima, NN Investment Partners, Coca-Cola.

Informacje dodatkowe:

Agencje funkcjonowały dawniej osobno jako On Board Public Relations i Think Kong. Połączyły się w 2019 roku, zintegrowały ofertę i podzieliły ją na trzy obszary:

1. Public Relations. W ramach public relations agencja opracowuje m.in. kompleksowe strategie komunikacji obejmujące audyty, benchmarking, wywiady z ekspertami, pogłębione badania grupy docelowej. Buduje strategie PR, CSR, marketingowe, digitalowe. Wspiera firmy w tworzeniu strategii komunikacji związanych z rozwojem działalności na międzynarodowych rynkach i na różnych etapach komunikacji z interesariuszami. Co więcej, zajmuje się komunikacją kryzysową oraz komunikacją wewnętrzną. Do klientów zespołu PR należy m.in. PFR Nieruchomości, L’Oréal Polska.

2. Social Media. Działalność On Board Think Kong związana z social media to przede wszystkim prowadzenie komunikacji marek w kanałach społecznościowych oraz współpraca z influencerami, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Zespół social media OBTK składa się z kilkunastu specjalistów. Od lat pracuje dla marek reprezentujących różne branże, m.in. Asus, Tommee Tippee, MetLife, Optima.

3. Content & SEO. Zespół content & SEO agencji zajmuje się strategiami i tworzeniem treści zapewniających wzrost świadomości marek, edukację, wspierających sprzedaż, zapewniającymi widoczność marki w wyszukiwarkach. Własne narzędzia analityczne ułatwiają też ocenę skuteczności prowadzonych prac i ich optymalizację. Wśród klientów zespołu content & SEO agencji On Board Think Kong są m.in. NN Investment Partners, Coca-Cola.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin