Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Compass PR. compass pr chłodna 64/405 warszawa telefon: +48 500 088 365. obszar działalności:. ocena działań pr. najwięksi klienci:. foodcare sp. z o.o. (pr produktowy dla marek frugo, fitella, black energy drink, gellwe, 4move, n’gine, pr korporacyjny), roche polska (onkologia, wirusologia, reumatologia, komunikacja wewnętrzna), pfizer polska (wakcynologia, kardiologia, okulistyka), free forever sp. z o.o., cardiovascular center foundation, stowarzyszenie parasol dla życia. informacje dodatkowe:. kluczowe kompetencje zespołu crisis management planowanie strategiczne i doradztwo relacje z interesariuszami relacje z mediami relacje ze społecznościami budowa i zarządzanie stronami www kampanie edukacyjne i społeczne organizacja imprez, kongresów, konferencji pr korporacyjny/produktowy pr ekspercki public affairs strategie i programy zaangażowania pracowników – komunikacja wewnętrzna szkolenia medialne social media – obsługa wydawnictwa komunikacja b2b komunikacja b2c zarządzanie reputacją zintegrowana komunikacja marketingowa &<.

Compass PR
Chłodna 64/405
Warszawa
Telefon: +48 500 088 365
Obszar działalności:
Ocena działań PR
Najwięksi klienci:
FoodCare sp. z o.o. (PR Produktowy dla marek Frugo, Fitella, Black Energy Drink, Gellwe, 4Move, N’Gine, PR korporacyjny), Roche Polska (onkologia, wirusologia, reumatologia, komunikacja wewnętrzna), Pfizer Polska (wakcynologia, kardiologia, okulistyka), Free Forever sp. z o.o., Cardiovascular Center Foundation, Stowarzyszenie Parasol dla Życia
Informacje dodatkowe:
Kluczowe kompetencje zespołu
Crisis Management
Planowanie strategiczne i doradztwo
Relacje z interesariuszami
Relacje z mediami
Relacje ze społecznościami
Budowa i zarządzanie stronami www
Kampanie edukacyjne i społeczne
Organizacja imprez, kongresów, konferencji
PR korporacyjny/produktowy
PR ekspercki
Public Affairs
Strategie i programy zaangażowania pracowników – komunikacja wewnętrzna
Szkolenia medialne
Social media – obsługa
Wydawnictwa
Komunikacja B2B
Komunikacja B2C
Zarządzanie reputacją
Zintegrowana komunikacja marketingowa
<