Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Havas PR Warsaw. havas pr warsaw ul. j.p. dziekońskiego 1 warszawa telefon: (022) 444 0 888. zespół:. tomasz lis – executive director dane kapitałowe. w strukturach havas worldwide nagrody. złote spinacze 2016 pr produktu (spotkajmy się sami – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla samsung electronics polska), techniologie, it, telekomunikacja (spotkajmy się sami – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla samsung electronics polska), business-to-business (starcie szlifierzy dla 3m poland), launch nowego produktu, usługi lub firmy (droga do mistrzostwa dla bmw group polska), przemysł, motoryzacja, transport, logistyka (starcie szlifierzy dla 3m poland), medycyna i zdrowie (atopowi bohaterowie dla sanofi (marka emolium) effie awards 2016 motoryzacja srebrne effie dla drogi do mistrzostwa dla bmw group polska złote spinacze 2015 pr korporacyjny (przestrzeń pasji – orange.jobs), kreatywność (przestrzeń pasji – orange.jobs), nieruchomości i budownictwo (centrum posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w polski i europie centralnej) złote spinacze 2014 kampania społeczna (zobacz cukrzycę – redefinicja cukrzycy), komunikacja wewnętrzna („zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna orange polska), technologia, it, telekomunikacja (mistrzowie kodowania dla samsung electronics polska) – złote spinacze 2013 kategoria sektorowa zdrowie (fundacja rak’n’roll – gadaj*badaj) – trzy złote spinacze 2012 pr finansowy i relacje inwestorskie (centrum medyczne enel-med wchodzi na gpw. uzdrowimy twoje finanse), pr produktu (suchenoce. śpijcie spokojnie z drynites), kategoria specjalna „kreatwyność” (dulux lets colour 2011. pociąg do koloru) – trzy złote spinacze 2011 – kampania społeczna i kategoria specjalna „kreatywność” (rak’n’roll „boskie matki”), sektor publiczny (i love polska wschodnia) – dwa złote spinacze 2010 (w kategorii komunikacja wewnętrzna za kampanię „kto ukradł nasze logo?” realizowaną dla grupy żywiec oraz w kategorii kampania edukacyjna za kampanię „rak’n’roll”) – dwa złote spinacze 2009 – komunikacja wewnętrzna (komunikacja integracji fortis banku polska i dominet banku), event komercyjny (i parada labradorów realizowana dla kimberly-clark) – sabre award winner 2008 (launch volvo c30) – złoty spinacz 2007 – pr produktu (launch na rynku polskim marki peroni nastro azzurro kompanii piwowarskiej) – ii miejsce w rankingu przychodów press za rok 2010, a także za rok 2011 – ii miejsce w rankingu klienckim home&market w 2008 – ii miejsce w rankingu przychodów press w 2007 – wyróżnienie w kategorii agencja pr w vii edycji konkursu magazynu „home&market” na najlepszego partnera w biznesie. najwięksi klienci:. euronet, ikea, canal+, orange, ergo. informacje dodatkowe:. obszary działalności – brand public relations – influencer marketing – content marketing – komunikacja korporacyjna – komunikacja zdrowotna – public affairs – media relations – komunikacja kryzysowa – internal pr/komunikacja wew. agencja jest członkiem związku firm public relations. &<.

Havas PR Warsaw
ul. J.P. Dziekońskiego 1
Warszawa
Telefon: (022) 444 0 888
Zespół:
Tomasz Lis – Executive Director
Dane kapitałowe
W strukturach Havas Worldwide
Nagrody
Złote Spinacze 2016 PR Produktu (Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla Samsung Electronics Polska), Techniologie, IT, Telekomunikacja (Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla Samsung Electronics Polska), Business-to-business (Starcie Szlifierzy dla 3M Poland), Launch nowego produktu, usługi lub firmy (Droga do Mistrzostwa dla BMW Group Polska), Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka (Starcie Szlifierzy dla 3M Poland), Medycyna i zdrowie (Atopowi Bohaterowie dla Sanofi (marka Emolium)
Effie Awards 2016 Motoryzacja Srebrne Effie dla Drogi do Mistrzostwa dla BMW Group Polska
Złote Spinacze 2015 PR korporacyjny (Przestrzeń pasji – Orange.Jobs), Kreatywność (Przestrzeń pasji – Orange.Jobs), Nieruchomości i budownictwo (Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej)
Złote Spinacze 2014 Kampania Społeczna (Zobacz cukrzycę – redefinicja cukrzycy), Komunikacja wewnętrzna („Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska), Technologia, IT, telekomunikacja (Mistrzowie kodowania dla Samsung Electronics Polska)
– Złote Spinacze 2013 kategoria sektorowa zdrowie (Fundacja Rak’n’Roll – Gadaj*Badaj)
– Trzy Złote Spinacze 2012 PR finansowy i relacje inwestorskie (Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse), PR produktu (Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites), kategoria specjalna „kreatwyność” (Dulux Lets Colour 2011. Pociąg do koloru)
– Trzy Złote Spinacze 2011 – Kampania społeczna i kategoria specjalna „kreatywność” (Rak’n’Roll „Boskie Matki”), sektor publiczny (I love Polska Wschodnia)
– Dwa Złote Spinacze 2010 (w kategorii komunikacja wewnętrzna za kampanię „Kto ukradł nasze logo?” realizowaną dla Grupy Żywiec oraz w kategorii kampania edukacyjna za kampanię „Rak’n’Roll”)
– Dwa Złote Spinacze 2009 – Komunikacja wewnętrzna (komunikacja integracji Fortis Banku Polska i Dominet Banku), Event komercyjny (I Parada Labradorów realizowana dla Kimberly-Clark)
– SABRE Award Winner 2008 (launch Volvo C30)
– Złoty Spinacz 2007 – PR produktu (launch na rynku polskim marki Peroni Nastro Azzurro Kompanii Piwowarskiej)
– II miejsce w rankingu przychodów Press za rok 2010, a także za rok 2011
– II miejsce w rankingu klienckim Home&Market w 2008
– II miejsce w rankingu przychodów Press w 2007
– wyróżnienie w kategorii agencja PR w VII edycji konkursu magazynu „Home&Market” na najlepszego partnera w biznesie
Najwięksi klienci:
Euronet, IKEA, Canal+, Orange, ERGO
Informacje dodatkowe:
Obszary działalności
– brand public relations
– influencer marketing
– content marketing
– komunikacja korporacyjna
– komunikacja zdrowotna
– public affairs
– media relations
– komunikacja kryzysowa
– internal PR/komunikacja wew.
Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations.
<