.

....

Hill+Knowlton Strategies

ul. Adama Branickiego 17
Warszawa
22 536 38 00

Obszar działalności:

Corporate identity
Internal PR/Komunikacja wew.
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Szkolenia

Zespół:

Grzegorz Szczepański - CEO, Maciej Szaroleta -Brand Practice Director, Jan Ściegienny - Technology Practice Director, Izabela Sałamacha - Healthcare Practice Manager, Izabela Grygoruk - CSR & Sustainability Practice Manager

Dane kapitałowe:

kapitał mieszany

Nagrody:

Złoty Spinacz 2004 w kategorii kampania społeczna za akcję „Potrzebna encyklopedia”

Nr 2 w rankingu firm PR wg fee income, w mln zł., za 2012 r. - Rzeczpospolita, 27 czerwca 2013 r.

Najwięksi klienci:

American Express, Alcon, Animal Planet, Bank Przemysłowo-Handlowy S.A., BBC Prime, Credit Suisse First Boston, Danone, Deutche Telecom, Federacja Konsumentów, Michelin Polska, Multikino, Polskie Nagrody Filmowe, PTE Skarbiec Emerytura, Thomson Multimedia, Vision Express, Wizja TV, Ashoka, Wacom, The Boeing Company, Grupa Ströer, Hardys, Unilever, GlaxoSmithKline, Novartis, Abbott, Ipsen, Samsung Electronics Polska, Polska Grupa Energetyczna, Nokia, Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego, Disney

Informacje dodatkowe:

 

 

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin