Icon Strategies

Al. W. Korfantego 51
Katowice
667 187 178

Obszar działalności:

e-PR
Internal PR/Komunikacja wew.
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Szkolenia

Zespół:

Michał Sobiło - założyciel

Najwięksi klienci:

TMF Group, Grupa Saint-Gobain, JAMF, ICB Pharma, GustGust.com, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Informacje dodatkowe:

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad 15–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe
Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą, czy edukacyjną.

Kluczowe obszary
Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji. Mamy też szerokie doświadczenie w ich wdrażaniu w obszarach komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla, komunikacji produktowej i komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych. Dbając o spójność działań komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji sprawujemy również nadzór strategiczny nad aktywnościami reklamowymi i marketingowymi.

Kierownictwo
Na czele Icon Strategies stoi Michał Sobiło, ekspert w tworzeniu długofalowych kampanii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Kampanie, które prowadził lub współtworzył wraz z zespołami przed utworzeniem Icon Strategies były nagradzane Złotymi Spinaczami w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny, kreatywność, komunikacja wewnętrzna oraz research&insight. Od blisko dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia. Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego i produktowego. Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin