Obszar działalności:
Zespół:
Piotr Wojtaszek, prezes zarządu
Anna Krajewska, wiceprezes zarządu
Dane kapitałowe:
Nagrody:
- Nagroda specjalna przyznana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie za obsługę największej liczby debiutów w 2007 roku (styczeń 2008).
- Nagroda PRWA Excellence Awards za najlepszą kampanię PR dla kanału National Geographic „Planeta albo plastik” (maj 2022).
Najwięksi klienci:
Arval Polska, BNP Paribas Bank Polska, Dom Development, Grupa Eurocash, Grupa Pracuj, Pepco Group, Spyrosoft, Wittchen.
Informacje dodatkowe:
Obszar działalności: PR korporacyjny i PR finansowy, doradztwo strategiczne, relacje inwestorskie, kampanie wpierające IPO, SPO oraz M&A, komunikacja kryzysowa, media relations, komunikacja wewnętrzna.
Od 1990 roku agencja wspiera klientów w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem firmy oraz w skutecznym komunikowaniu się z klientami, partnerami biznesowymi oraz inwestorami. Ma doświadczenie w pracy dla firm z różnych sektorów gospodarki, w tym m.in. sektora bankowego, handlu i usług, nieruchomości, telekomunikacji i IT, energetyki, surowców, gier komputerowych czy e-commerce.
NBS Communications przeprowadził ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty giełdowe oraz kilkadziesiąt kampanii towarzyszących fuzjom i przejęciom.
Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations oraz międzynarodowej sieci PR World Alliance (PRWA), stale współpracuje również z FTI Consulting.