NBS Communications

ul. Krucza 16/22
Warszawa
(022) 826 74 18

Obszar działalności:

Internal PR/Komunikacja wew.
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Media relations

Zespół:

Piotr Wojtaszek, prezes zarządu
Anna Krajewska, wiceprezes zarządu

Dane kapitałowe:

Anna Krajewska 48,6%, Piotr Wojtaszek 31,4%, Krzysztof Woch 10%, Maciej Szczepaniak 10% udziałów

Nagrody:

- Nagroda specjalna przyznana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie za obsługę największej liczby debiutów w 2007 roku (styczeń 2008).
- Nagroda PRWA Excellence Awards za najlepszą kampanię PR dla kanału National Geographic „Planeta albo plastik” (maj 2022).

Najwięksi klienci:

Arval Polska, BNP Paribas Bank Polska, Dom Development, Grupa Eurocash, Grupa Pracuj, Pepco Group, Spyrosoft, Wittchen.

Informacje dodatkowe:

Obszar działalności: PR korporacyjny i PR finansowy, doradztwo strategiczne, relacje inwestorskie,  kampanie wpierające IPO, SPO oraz M&A, komunikacja kryzysowa, media relations, komunikacja wewnętrzna.

Od 1990 roku agencja wspiera klientów w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem firmy oraz w skutecznym komunikowaniu się z klientami, partnerami biznesowymi oraz inwestorami. Ma doświadczenie w pracy dla firm z różnych sektorów gospodarki, w tym m.in. sektora bankowego, handlu i usług, nieruchomości, telekomunikacji i IT, energetyki, surowców, gier komputerowych czy e-commerce.

NBS Communications przeprowadził ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty giełdowe oraz kilkadziesiąt kampanii towarzyszących fuzjom i przejęciom.

Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations oraz międzynarodowej sieci PR World Alliance (PRWA), stale współpracuje również z FTI Consulting.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin