.

Jak Pasaże Tesco komunikowały swoje 20. urodziny

dodano: 
03.01.2020

Rodzaj:

case'y firm

Firma:

Pasaże Tesco

PUNKT WYJŚCIA

Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej Polski, które należą do Tesco Polska. Dzięki różnorodnej dopasowanej do potrzeb klientów ofercie i optymalnej powierzchni można zrobić w nich szybkie i kompleksowe zakupy w jednym miejscu.

Z okazji 20-lecia obecności na polskim rynku Pasaże Tesco przygotowały atrakcje dla swoich klientów. W wybranych lokalizacjach zostały zorganizowane urodzinowe eventy poprzedzające kulminacyjne wydarzenie, które zwieńczało celebrację jubileuszu. Na klientów czekały otwarcia lokali marek dotychczas nieobecnych w Pasażach Tesco, a także specjalne oferty i promocje. 20-leciu Pasaży Tesco towarzyszyła również urodzinowa kampania wizerunkowa, której celem była nie tylko promocja jubileuszu, lecz także wzmocnienie wizerunku centrów handlowych.

CELE PROJEKTU

– wspólna celebracja jubileuszu
– zwiększenie liczby klientów poprzez stworzenie dodatkowej motywacji do odwiedzenia Pasaży Tesco
– zaoferowanie klientom benefitów i atrakcji w zamian za zakupy u najemców Pasaży Tesco
– zwiększanie aktywności klientów poprzez zorganizowanie konkursu
– wywołanie pozytywnych emocji
– popularyzacja marki przez działania, które wpisywały się w określony czas i odpowiadały realnym potrzebom Polaków

GRUPY DOCELOWE

– lokalni klienci
– klienci Pasaży Tesco
– rodziny z dziećmi

NARZĘDZIA WYKORZYSTANE W KAMPANII:

– PR
– influencer marketing
– eventy
– działania social media

REALIZACJA PROJEKTU

Okrągłe urodziny Pasaży Tesco to czas, w którym marka chciała podziękować klientom za chwile spędzone razem oraz zaprosić do wspólnego świętowania wraz z ambasadorem Mateuszem Gesslerem oraz innymi gwiazdami.

Celebrowanie urodzin rozpoczęło się we wrześniu 2019 roku, kiedy został zorganizowany dla dzieci i ich rodziców konkurs „Śniadanie na szóstkę”. Polegał on na zrobieniu zdrowego i kreatywnego drugiego śniadania do szkoły dla dziecka. Nagrodą dla zwycięzcy były warsztaty kulinarne przeprowadzone przez Mateusza Gesslera.

15 października z kolei został ogłoszony ogólnopolski konkurs pod hasłem „20LatRazem”, w którym uczestnicy mieli za zadanie dokończyć zdanie: „Gdy miałam/miałem 20 lat...”. Nagrodą był rodzinny wyjazd do Londynu oraz kolacja na miejscu z Mateuszem Gesslerem.

Dodatkowo, z okazji 20 urodzin, w Pasażach Tesco w Częstochowie i w Krakowie odbyły się eventy z udziałem jednego z najpopularniejszych tiktokerów-influencerów – Dominika Rupińskiego.

Odwiedzający mieli możliwość zrobienia sobie zdjęć z influencerem, a na aktywnych użytkowników social mediów czekały słodkie upominki pod postacią waty cukrowej „I'm So Sweet” Dominika Rupińskiego.

Kulminacyjną datą był 26 października, kiedy w Pasażu Tesco na warszawskim Gocławiu odbył się zwieńczający celebrację event z udziałem gwiazd: Natalii Siwiec, Doroty Gardias i Małgorzaty Rozenek-Majdan, influencera Dominika Rupińskiego oraz ambasadora marki Mateusza Gesslera. Podczas wydarzenia gwiazdy wspólnie pokroiły tort, częstując nim klientów centrum handlowego.

Wtedy został też rozstrzygnięty konkurs „Śniadanie na szóstkę”, a najmłodsi mogli wziąć udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Gesslera.

Z okazji 20-lecia w filmie kampanijnym, który powstał specjalnie na tę okazję, gwiazdy (Natalia Siwiec, Dorota Gardias i Małgorzata Rozenek-Majdan) podzieliły się swoimi wspomnieniami związanymi z Pasażami Tesco oraz opowiedziały o swoich marzeniach, jakie miały 20 lat temu.

Wsparciem w obszarze social mediów była także wysyłka kreatywna, w której znajdowały się gadżety z lat 90. – np. guma do skakania, jojo, długopis na 10 kolorów czy tarcza z piłkami. Celem wysyłki było komunikowanie jubileuszu Pasaży Tesco oraz odwołanie się do emocji i wywołanie sentymentu. 20 lat temu powstał bowiem pierwszy Pasaż Tesco, a produkty z wysyłki były dostępne wówczas w centrum handlowym. Paczkę wysłano do 50 influencerów oraz dziennikarzy.

EFEKTY (za okres: październiklistopad 2019)

– łączny zasięg publikacji zapowiadających event w Pasażu Tesco Gocław w social mediach: 361 923 tys.
– ponad 65 zgłoszeń do konkursu „Śniadanie na Szóstkę”
– ponad 440 zgłoszeń do konkursu „Gdy miałam/łem 20 lat...”
– AVE o łącznej wartości: 393 511 zł netto (dane IMM i agencji)
– publikacje we wszystkich portalach plotkarskich, people i lifestylowych
– wideorelacje w serwisach takich jak Jastrząbpost i Pudelek
– liczba klientów biorących udział w celebracji 20 Urodzin Pasaży Tesco: 7500 osób

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin