Adam Łaszyn

Obecne stanowisko:

Prezes Alert Media Communications

Prezes i założyciel agencji public relations Alert Media Communications i MeritumLab oraz Wydawnictwa Message House. W branży PR od 1998 roku. Doradca w zakresie strategii i taktyki komunikacji dziesiątek czołowych polskich firm (m.in. Coca-Cola, Goodyear, Kompania Piwowarska, Novartis, NUTRICIA) i instytucji publicznych (m.in. KPRM, RCB, RPD, Prokuratura Generalna). Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Ceniony trener szkoleń medialnych, kryzysowych i innych form komunikowania. Coach medialny.

Autor poradnika kontaktów z mediami „Media i ty”. Współautor książki „Sztuka Public Relations” i pierwszego w Polsce „Leksykonu Public Relations”.

Jako kluczowy konsultant przyczynił się do sukcesów parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich kampanii wyborczych Platformy Obywatelskiej w latach 2006-2011.

Wykładowca różnych dziedzin PR m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie (w latach 2009-2013 opiekun studiów podyplomowych PR na tej uczelni), na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Politechnice Gdańskiej oraz polskiej edycji London School of Public Relations.

W latach 2006-2008 pełnił funkcję Wiceprezesa Związku Firm Public Relations, a w latach 2008-2012 Wiceprzewodniczącego i Przewodniczącego Rady ZFPR.

Wcześniej (do 1998 roku) przez wiele lat był dziennikarzem, m.in. Programu III Polskiego Radia, Życia Warszawy, Expressu Wieczornego, czy Nowego Państwa. Specjalizował się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej – np. w materiale „Sułtan terroryzmu” (Express Wieczorny) jako pierwszy publicysta przedstawił w polskich mediach sylwetkę Osamy bin Ladena, na długo przed pojawieniem się w Polsce terminu Al Kaida.

W marcu 2009 roku został uznany przez redakcję Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27).

Z wykształcenia jest prawnikiem – ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin