Anna Włodarczyk

Anna Włodarczyk

Obecne stanowisko:

Account Manager w Cook Communications

Anna Włodarczyk posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji firm i marek, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej oraz media relations.

Od stycznia 2019 pracuje jako Account Manager w agencji PR Cook Communications, która działa również w Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech, Słowacji oraz w Austrii i Szwajcarii.

W 2018 roku pracowała jako PR Manager w Generations, agencji marketingu rodzinnego i młodzieżowego. Odpowiada za wsparcie komunikacyjne klientów oraz działania promocyjne agencji. Koordynowała również firmowego bloga familythinking.gnrs.pl oraz firmowe kanały w mediach społecznościowych.

Wcześniej pracę w Solski Burson-Marsteller rozpoczęła w lipcu 2008 w dziale Brand PR Practice, wspierając działania PR korporacyjnego i CSR dla firmy Henkel oraz launch Makro Centrum Rozwoju Firm. Prowadziła biuro prasowe hiszpańskiego producenta wyposażenia łazienek Roca i sklepu internetowego Empik.com. Od 2012 roku pracowała w dziale Corporate & Public Affairs. Zajmowała się doradztwem komunikacyjnym dla Ambasady Królestwa Norwegii w Warszawie, koordynowała działania media relations podczas Prezydencji Polski w Radzie UE. W 2013 i 2015 roku zorganizowała polską edycję kongresu Relaunching Europe dla Grupy Postępowego Sojuszu Socjalistów & Demokratów w Parlamencie Europejskim.

Od 2012 do 2018 roku była liderem zespołu prowadzącego biuro prasowe linii lotniczej Lufthansa w Polsce. Dwukrotnie otrzymała nagrodę Lufthansy dla najlepszego zespołu PR pracującego dla Lufthansy w Europie. Ma duże doświadczenie w zarządzaniu kryzysowym – m.in. koordynowała działania komunikacyjne dot. katastrofy samolotu Germanwings w marcu 2015 roku. Była członkiem zespołu prowadzącego działania komunikacyjne dla koncernu Airbus Group, prowadziła biuro prasowe Airbus Defence & Space. Od 2014 roku wspiera działania z zakresu public affairs dla Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Od 2015 wraz z zespołem prowadziła działania komunikacyjne oraz public affairs dla Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin.

W 2014 roku odbyła 3-miesięczny staż w biurze Burson-Marsteller w Brukseli, gdzie pracowała w zespole Healthcare, prowadząc działania z zakresu public affairs i lobbingu na poziomie unijnym dla klientów z obszaru zdrowia.

Doświadczenie zawodowe zdobywała także w agencjach Alert Media Communications oraz Twenty Four Seven PR (dziś 24/7Communication).

Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją marketing medialny i public Relations oraz studiów podyplomowych na Akademii L. Koźmińskiego na kierunku zarządzanie marketingowe.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin