Arkadiusz Mierzwa

Obecne stanowisko:

Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska

Od września 2017 roku kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska. Do jego obowiązków należy dbanie o relacje z mediami, a także budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka.

W latach 2013-2016 dyrektor ds. komunikacji i PR w nc+.

W latach 2008-2013 dyrektor biura prasowego Banku Pekao SA, największej instytucji finansowej w Polsce. Do jego obowiązków należało koordynowanie polityki medialnej wszystkich spółek należących do Grupy Banku Pekao SA oraz budowanie spójnego wizerunku medialnego Pekao i globalnej percepcji Grupy Unicredit.

Wcześniej, przez niemal 5 lat był dziennikarzem redakcji biznesowej TVN24, a od sierpnia 2007 r. również telewizji TVN CNBC Biznes. Zajmował się rynkami kapitałowymi oraz walutowymi, globalizacją światowej gospodarki, tematyką małego i średniego biznesu oraz problemami rynku pracy. Jeden z lepszych specjalistów od branży lotniczej i turystycznej w polskich mediach. Był reporterem programu"Bilans", współtwórcą magazynów "Ostatnie Piętro"; i "Portfel"; oraz prowadzącym magazyn "Praca"

Wcześniejsze doświadczenia zawodowe: dziennikarz redakcji audycji publicystycznych TVP S.A., prezenter telewizji TMT oraz zastępca redaktora naczelnego i szef działu public relations Miesięcznika Akademickiego "Eurostudent"

Wielokrotny uczestnik i trener podczas szkoleń z zakresu autoprezentacji medialnej i sztuki przemawiania, m. in. w centrali telewizji CNN w Atlancie. Specjalizuje się w przygotowaniu spółek do wypełniania obowiązków informacyjnych związanych z wejściem do obrotu publicznego, a także doradzaniem przedsiębiorstwom przy budowaniu strategii komunikacyjnych.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego; studia podyplomowe w Ośrodku Studiów Amerykańskich UW.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin