.

Barbara Labudda-Krysztofczyk

Prezes zarządu Synertime. Wcześniej, prezes i udziałowiec oraz business development manager w agencji Eskadra Publica. Odpowiedzialna była wówczas za koordynację rozwoju firmy w takich obszarach jak know-how, new business, kompetencje pracowników, itp. Wcześniej Account Manager w tej samej firmie. Absolwentka marketingu Uniwersytetu Gdańskiego.

Pasjonuje ją komunikacją marketingowa w różnych jej formach. Doświadczenie branżowe zdobywała zarówno w agencjach PR – Sigma International, Alert Media Communications – jak i w Dziale Strategii agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy oraz zespołach PR telewizji TVN i linii lotniczych WizzAir.

Kierowała działaniami PR dla XV Ogólnopolskiego Finału Konkursu Twórczego Rozwiązywania Problemów „Odyseja Umysłu”, współtworzyła media relations dla „V Kongresu Public Relations” w Rzeszowie. Brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego Platformy Obywatelskiej w kampanii wyborczej z 2007 roku.

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin