Barbara Labudda-Krysztofczyk

Obecne stanowisko:

Szefowa public relations sztabu wyborczego Szymona Hołowni

Od marca 2020 roku szefowa public relations sztabu wyborczego kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. Odpowiada za strategię mediową i politykę informacyjną.

Poprzednio pracowała jako prezes zarządu Synertime. W związku z nową funkcją odstąpiła od swoich dotychczasowych zadań, pozostaje natomiast właścicielką 50 proc. udziałów agencji.

Wcześniej, prezes i udziałowiec oraz business development manager w agencji Eskadra Publica. Odpowiedzialna była wówczas za koordynację rozwoju firmy w takich obszarach jak know-how, new business, kompetencje pracowników, itp. Wcześniej Account Manager w tej samej firmie. Absolwentka marketingu Uniwersytetu Gdańskiego. Pasjonuje ją komunikacją marketingowa w różnych jej formach. Doświadczenie branżowe zdobywała zarówno w agencjach PR – Sigma International, Alert Media Communications – jak i w Dziale Strategii agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy oraz zespołach PR telewizji TVN i linii lotniczych WizzAir. Kierowała działaniami PR dla XV Ogólnopolskiego Finału Konkursu Twórczego Rozwiązywania Problemów „Odyseja Umysłu”, współtworzyła media relations dla „V Kongresu Public Relations” w Rzeszowie. Brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego Platformy Obywatelskiej w kampanii wyborczej z 2007 roku.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin