Beata Sadowska

Obecne stanowisko:

PR & Marketing Manager w firmie IQS

Od stycznia 2018 roku PR & Marketing Managera w firmie IQS. Do obowiązków Sadowskiej należą działania komunikacyjne, w tym komunikacja zewnętrzna w ramach platformy badawczej Opinie.pl oraz nadzór nad prowadzonymi działaniami marketingowymi i wizerunkowymi.

Poprzednio była osobą odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w Generations jako PR Manager.

Z branżą PR jest związana od 14 lat. Wcześniej pracowała jako Senior Associate w departamencie komunikacji marketingowej w agencji Hill+Knowlton Strategies. Pracowała dla takich marek jak Lidl, Netto, PepsiCo. (w tym: Pepsi, Pepsi Max, Lipton Ice Tea i Górska Natura), Unilever (Knorr), Kompania Piwowarska (Peroni), Coty, Mattel, TUI, Diageo (Smirnoff Black) oraz warszawskich centrów handlowych – Galerii Mokotów i Złotych Tarasów.

Beata Sadowska za kampanię Ocal książki zrealizowaną dla Polskiej Izby Książki zdobyła Złotego Spinacza 2015 w kategoriach Public Affairs oraz Kultura i Media, SABRE AWARDS 2016, a także Digital Communications Awards 2016.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin