REKLAMA

Jakub Marczyński

Od 2008 związany ze Stowarzyszeniem WIOSNA (dziś jako dyrektor kreatywny) jest odpowiedzialny za współtworzenie brandów dla SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. W WIOŚNIE odpowiedzialny za kreację, produkcję kontentu reklamowego i telewizyjnego (m.in. koncert kolęd w Pałacu Prezydenckim, program „PACZKA SUKCESÓW”). Współpracuje z ambasadorami krajowymi i międzynarodowymi, jest odpowiedzialny za budowanie relacji z kluczowymi partnerami: mediami oraz biznesem. Od 2010 roku Partner Kreatywny w Agencji 4 O’Clock Interactive (współpraca m.in. z Organic Farma Zdrowia, Polski Związek Szermierczy, Zadane.pl). Trener i szkoleniowiec.

Od 2004 do 2008 związany z Holdingiem Sadowski (Agencja DEMO Effective Launching, Fundacja Dajesz Pracę). Tam kierował kampaniami społecznymi w tym: „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”, „Kupuj Nasze - są powody do dumy”, „Odkryj Nasze”.

Absolwent Zarządzania Międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz etyki biznesu na Uniwersytecie Bolońskim.

Niektóre kampanie:
J.Dudek i Real Madryt pomagają "naszym", G.Turnau "w pudle", P.Małaszyński "kupił indeks", B.Tracy szkoli dzieciaki, Nowy Prezes TVNu, narodziny SUPER W.

Nagrody:
Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2012, PROTON 2011 dla najlepszego PR'owca na polu działań społecznych, Najlepsza kampania społeczna REAL'na Pomoc, Najlepsza kampania 1% rozgrywana za pośrednictwem nowych mediów według NEWSWEEKA, podwójna Kreautura za "Pudło" z Grzegorzem Turnauem oraz "Fryzjer" z Pawłem Małaszyńskim.

REKLAMA

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin