Joanna Niemiec

Obecne stanowisko:

wiceprezeska zarządu i główny strateg w LoveBrands Relations

Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Podyplomowych Studiów Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych. Zdobyła za nie liczne nagrody, kiedy współpracowała z agencjami Multi Communications i Hill&Knowlton w latach 2001 – 2014 (m.in. Kampanie CSR dla Banku BPS, marki Rexona czy marki Soplica, kampania społeczna dla marki Durex, komunikacja wewnętrzna dla Gazety Wyborczej).

Od listopada 2014 roku jest wiceprezeską zarządu i głównym strategiem w agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, gdzie jest osobiście zaangażowana w proces pozyskiwania nowych klientów, koordynację procesów przetargowych i projektowanie strategii kampanii.

Wizjonerka i kreatorka, nie traci zimnej krwi w żadnej z sytuacji. Potrafi ją trafnie ocenić analizując dostępne dane i błyskawicznie podjąć właściwe działanie, wykorzystując istniejące zasoby. Prywatnie zapalony nurek. Posiada stopień Ratownika Nurkowego i skończony kurs Dive Mastera. Jeśli nie nurkuje w morzach i oceanach, to prowadzi kursy w jednym z warszawskich centrów nurkowych.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin