Katarzyna Borucka

Obecne stanowisko:

dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska

Z początkiem kwietnia 2017 roku Katarzyna Borucka została powołana na nową dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska. Odpowiada za nadzorowanie i koordynację komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, działania CSR oraz public relations i public affairs. To stanowisko wcześniej zajmowała Iwona Jacaszek-Pruś.

Wcześniej, od września 2015 r. była dyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej i jednocześnie rzecznikiem prasowym w Grupie Allianz Polska

Zanim zaczęła współpracować z Grupą Alianz była dyrektorem działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec, spółki piwowarskiej notowanej na GPW. Jeszcze wcześniej (od lipca 2008 r.) kierowała działem PR w Coca-Cola Poland Services, polskiej filii The Coca-Cola Company, do której dołączyła w październiku 2007 r. jako menadżer ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji. Od 1997 do 2007 roku pracowała w dziale ds. korporacyjnych w Philip Morris Polska, gdzie zajmowała kolejne stanowiska w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz public affairs i CSR. Absolwentka Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim oraz Studium Fotografii Artystycznej ZPAF.

W branży PR od 1999 roku. Przez pierwsze 6 lat zajmowała się głównie komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, skupiając się na relacjach z mediami, organizacji szkoleń mediowych, przygotowywaniu materiałów prasowych i publikacji zewnętrzych firmy. Przez dwa lata była redaktor naczelną magazynu wewnętrznego. Od 2003 r., kontynuując wsparcie komunikacji zewnętrznej firmy, zajmowała się głównie prowadzeniem ogólnopolskich programów społecznych, a także szeroko pojętym CSR-em.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin