Małgorzata Kroh

Małgorzata Kroh

Obecne stanowisko:

Dyrektor działu marketingu i rozwjou w Sodexo

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora działu marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services – dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych. Na nowym stanowisku będzie współtworzyć strategię rozwoju biznesu spółki oraz odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku. Jest również odpowiedzialna za wdrażanie nowych narzędzi, tj. projektów specjalnych i badawczych we współpracy z partnerami biznesowymi, oraz za komunikację planowanych kampanii sprzedażowych i raportów, jak np. Drogowskaz Motywacyjny 2018 czy Global Workplace Trends.

W ostatnim czasie odpowiadała za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Swoje kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, prowadziła także komunikację marketingową w polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Małgorzata Kroh jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła także wiele programów szkoleniowych, w tym Marketing w Kellogg School of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin