Marcin Barcz

Marcin Barcz

Obecne stanowisko:

Szef pionu komunikacji korporacyjnej

Od lutego 2019 roku szef działu komunikacji korporacyjnej w TVN (Discovery Polska). Barcz zajmuje się koordynowaniem działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Odpowiada będzie również za prowadzenie projektów z obszaru CSR.

Ma 25 lat doświadczenia w marketingu, reklamie i public relations. Wcześniej pracował m.in. w Coca-Coli, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za komunikację korporacyjną. Był również wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett.

Studiował na Wydziale Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył również szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin