Monika Frydrych

Obecne stanowisko:

Influencer Marketing Managere w Coty Polska

Od stycznia 2017 roku Influencer Marketing Manager w Coty Polska. Jest odpowiedzialna za tworzenie strategii oraz projektowanie nowych, kompleksowych rozwiązań z zakresu influencer marketingu dla marek makijażowych, zgodnie z szybko zmieniającymi się trendami na rynku.

Jest związana z firmą od dwóch lat. Do tej pory w ramach stanowiska Junior PR Managera budowała i wdrażała projekty PR dla marek z kategorii makijażu (Rimmel, Bourjois, Sally Hansen, Astor), zapachów prestiżowych (Chloé, Miu Miu) oraz body care (adidas).

Swoją karierę Monika rozpoczynała w L’Orèal Polska oraz perfumeriach Douglas. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz stypendystką Unversiteit Antwerpen w Belgii.

Prywatnie interesuje się tańcem, nurkowaniem podróżami, które opisuje na swoim blogu podróżniczym - Wandergirl.

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin