Natalia Osica

Założyciel Science PR (www.sciencepr.pl), pierwszej w Polsce agencji PR dla naukowców i instytucji nauki. Specjalizuje się w budowaniu relacji z dziennikarzami (media relations). Od lat zajmuje się budowaniem wizerunku organizacji, tworzeniem treści i promowaniem ekspertów. Doświadczenie zdobywała w agencji PR Lighthouse Consultants (3 lata) i w SWPS, gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego i PR managera (4 lata). Następnie przez ponad 2 lata odpowiadała za współpracę z mediami w firmie Gemius, w której zajmowała się, m.in. popularyzacją wyników badań internetu realizowanych w kilkudziesięciu krajach. Wykłada na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w SWPS. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych Naukowi.pl.

W 2011 roku, jako pierwszy rzecznik polskiej instytucji naukowej, otrzymała tytuł Popularyzatora Nauki od redakcji Nauka w Polsce PAP (m.in. za zaangażowanie i jakość wykonywanej pracy). Dla uczelni zdobyła Złoty Spinacz za najlepszy projekt z zakresu PR korporacyjnego (2012) oraz nagrodę główną w I edycji konkursu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich PRom za najlepszy projekt promujący naukę (2011). Kilkukrotnie nominowana w konkursach branżowych tj. PRotony czy Lwy PR. W latach 2012-2014 sekretarz, a potem prezes Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych Naukowi.pl.

Z wykształcenia socjolog ze specjalizacją w zakresie negocjacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów (absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW). Mediator od lat związany z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy WPiA UW.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin