Sylwia Sasal

Managing Director w Sasal Public Relations. Ma 10 letnie doświadczenie w Public Relations, pracowała zarówno w korporacjach, jak i agencjach PR. Największe doświadczenie zdobyła pracując w agencji Ciszewski Public Relations (aktualnie MSL Group), gdzie prowadziła dział Corporate & CSR. Do portfolio obsługiwanych przez nią klientów należą m.in takie marki jak NIVEA, Nestle, Carlsberg, Carrefour, Bayer, Actavis, Akzo Nobel czy BRITA.

Realizowana przez nią kampania BRITA Tester - Zaufaj wodzie kranowej otrzymała w 2010 roku nagrodę Silver Drum oraz Gold Magellan oraz została uznana za jedną z 50 najlepszych kampanii na świecie.

Od 2011 roku prowadzi własną agencję PR, specjalizuje się w PR korporacyjnym, produktowym, zarządzaniu kryzysowym, CSR oraz organizacji eventów. Prowadzi szkolenia dla menedżerów marketingu i PR, doradza w kwestiach związanych z budowaniem wizerunku i strategii komunikacji. Do portfolio obsługiwanych przez agencję klientów należą: wydawnictwo Nowa Era, stowarszyszenie Navegadores, interaktywny dom mediowy Mr Target, In-store Media, Eolfi (Veolia Environnement), Splio, kancelaria radców prawnych Robaszewska & Płoszka, a także BRITA, Haribo oraz Wella Professional w ramach współpracy z agencją Brand Support.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin