Imago Public Relations

ul. Dworska 1
Katowice
+48 32 608 29 85

Obszar działalności:

CSR
e-PR
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs

Zespół:

Rafał Czechowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający; Michał Sobiło - Business Development Director, Waldemar Szymczyk - Corporate Publishing Director, Daniel Muc - Account Direcotr, Marta Stach - Senior Account Manager; Karolina Topczyńska - Senior Account Manager, 15 osób.

Dane kapitałowe:

kapitał polski

Nagrody:

Złoty Spinacz 2014 – PR Miejsca, Miasta i Regionu, Efektywność

Złoty Spinacz 2013 – Przemysł, Transport, Logistyka; Event komercyjny

Złoty Spinacz 2012 – Przemysł, Transport, Logistyka

Złoty Spinacz 2011 – PR produktu

Złote Spinacze 2010 – Public affairs&lobbying; PR korporacyjny; kreatywność

Złoty Spinacz 2009 – komunikacja kryzysowa

Złoty Spinacz 2008 - komunikacja kryzysowa

Najwięksi klienci:

Astor, Classen, Coty, Fashion House Outlet Centre, European Economic Congress, Factory, Famur, Galeria Katowicka, GTL, GTC, Grupa PTWP, IMB, HiMountain, ING Real Estate Development, Iskierka, Isover, Kompania Piwowarska, JSW, Koleje Śląskie, Katowice, Kroll Ontrack, Kopex, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Moto-Profil, Muzeum Śląskie, Nexteer Automotive, PARP, Polska Grupa Odlewnicza, Rosomak, Stalexport Autostrada Małopolska, Storck, Sweco, TAURON, Totalizator Sportowy, Velux, Volvo, Wschodni Kongres Gospodarczy, Zamet Industry

Informacje dodatkowe:

PR korporacyjny i produktowy, zarządzanie sytuacją kryzysową, media relations, corporate publishing, public affairs i samorządowy PR, corporate social responsibility, komunikacja zmiany i wewnętrzna, ePR

Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała w 1998 roku - jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W latach 2008 – 2014 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie 11 statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy”, „Event komercyjny”, „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.
Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl oraz www.facebook.com/ImagoPR

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin